Op een voetstuk

Zo trots was ik dat ik de berg had beklommen dat ik mezelf graag even op een voetstuk plaats.

Hopelijk stoor je je er niet aan.

A op n voetstuk

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Op een voetstuk

  1. knutselsmurf zegt:

    Nee hoor.
    Je lijkt wel een beetje op dat Christusbeeld bij Rio de Janeiro, alleen heeft die een langere jurk aan en hij heeft zijn armen ongeveer horizontaal.

  2. Apiedapie zegt:

    Nee hoor, ik vind het altijd prettig als mensen blij met het leven zijn. Dat werkt aanstekelijk.

  3. Beetje uit een scene in de film ‘Titanic’ die vent erachter denk ik er wel bij. Wat is er met je gezicht gebeurd Appelvrouw 🙂

  4. Rob Alberts zegt:

    Je feestelijk jurk draag je terecht.
    Al stond het maagdelijke wit jou ook goed.

    Vriendelijke groet,

  5. broekstukken zegt:

    Alsof je zo weg kan vliegen, je gezicht is al een beetje verdwenen.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    🙂 ik ben een afstammeling van hem

    @ Apiedapie,
    Dankje, ik begin net weer op te krabbelen na ruim 3 jaar (of eigenlijk 4).

    @ Henk,
    Die film ken ik niet.
    De fotocamera had geen gezichtsherkenning.

    @ Rob,
    Maagdelijk wit mag ik niet meer dragen.

    @ Blewbird,
    Vind ik ook, vooral omdat ik van boomstam naar boomstam sprong.

    @ Martin,
    Zo voel ik me ook wel, alsof ik kan vliegen, maar dan wel in het aardse bestaan. Gezicht doet er dan niet meer toe.
    De kampeermaand heeft me echt heel erg goed gedaan, het is mede de oorzaak van dat ik me betrekkelijk goed voel
    geestelijk, en mezelf na Vroems ziekte en overlijden nu weer wat genietingen durf toe te staan. Zoiets kan ik niet afdwingen. 4 jaar was er niet veel van me over.
    Het is een proces, en ik voel weer een beetje de persoon die ik voorheen was (zoals een vriend zegt: spring in ’t veld- wat zo ongeveer vergelijkbaar is met een olifant die springt).

  7. Dapper van je!
    Ik ben altijd zo bang dat ik er weer afval…

  8. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker,
    ik spring er ook altijd snel weer vanaf om dat te voorkomen.

  9. Rob Alberts zegt:

    @Appelvrouw, sommige prive details mogen onbesproken blijven.

    Vriendelijke groet,

  10. Aad Verbaast zegt:

    Goed gedaan. Je bent een voetstuk!

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Iedereen kent mijn privé details daarover allang.

    @ Aad,
    Dankje, ik groei.

Geef een reactie

