Pas op, schrikdraad

Bij het Adriaan Tripbos (in Tripscompagnie).
Meer zeg ik niet.
schrikdraad

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Pas op, schrikdraad

  1. ikkeweetwelwieikzelfbenmaarjijniet zegt:

    dus daar ben je en ik maar zoeken in de stad

  2. Appelvrouw zegt:

    Ikkeweet het nu ook.
    In de stad zul je me sowieso zelden vinden, tenzij je door Kardinge rijdt en de stepster omver rijdt.

  3. mark zegt:

    Lig je nu te slapen of te dromen van die geiten of zijn soms toch bokken

  4. Appelvrouw zegt:

    Mark,
    Ik droom er vooral van een berg te beklimmen.

  5. ramireziblog zegt:

    Charmante pose 😀

  6. Rob Alberts zegt:

    Pas op, schrikdraad en een totaal andere kijk op de wereld.
    Wat een smetteloos witte kleding voor een kampeerster met al die wilde beestenervaringen ….

    Vriendelijke groet

  7. Ik zie dat schrikdraad een ontspannende uitwerking op jou heeft Appelvrouw

  8. Suskeblogt zegt:

    ooit waren die sokken wit 🙂
    fijne avond gewenst ondanks die schrikdraad,

  9. En, ben je erg geschrokken van dat draad?

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Ramirezi,
    Euguh.
    Op zulke dingen let ik niet 🙂

    @ Rob,
    Mijn sokken zijn verre van wit.
    En het shirt bezie je nu vanaf de schoonste kant.
    Maar ik gooi nooit bonte was bij de witte.

    @ Henk,
    Hm jahhh, heerlijk ontspannen.

    @ Suske,
    Ik snap nooit hoe mensen hun sokken wit houden, zeker de onderkant.

    @ Fulps,
    Vreselijk ben ik geschrokken, is dat te zien?

  11. wie heeft de foto gemaakt?

  12. Appelvrouw zegt:

    Kitty, camera achter op de fiets, zelfontspanner.

  13. Apiedapie zegt:

    Alsof die geiten dat kunnen lezen. Zo gemeen.

  14. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie, en als ze al konden lezen, dan hangt het bordje verkeerdom.

Geef een reactie

