Vakantie foto’s part 2- Leinwijkpad

Even saai alle vakantiefoto’s hier plaatsen, want niemand wil ze zien šŸ˜¦

Dit is het kunstwerk wat in mijn vorig blog te zien was.
Aan het Leinwijkpad tussen Kropswolde en Kiel Windeweer.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-01-kunstwerk

De slaapplek voor wandelaars (ik weet echt niet wat het kunstwerk werkelijk voorstelt),
en de wc staan in hetzelfde bouwsel, rechts de slaapbank, en in het linker hokje de wc.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-02-kunstwerk

De slaapbank duidelijker te zien.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-03-kunstwerk

EĆ©n van de doorkijkjes.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-04-kunstwerk uitkijkje

Dit is de brugwachter, hij bedient, samen met nog een andere brugopener meerdere bruggen. Heel vriendelijke meneren.
Op een brommertje is hij sneller bij de volgende brug dan de bootjes.
Dit is ook het leinwijkpad.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-05-Brugwachter

Je zou het niet zeggen, maar dit zie je als je kijkt naar waar de brommer vandaan komt, het is richting de rommelschuur de Toekomst.
Kampeermaand Krpswld-Leinwijkpad-06-richting de Toekomst

Hier heb ik hem al eens geplaatst gemaakt in 2005. Dit is juist weer de andere kant op.
https://appelvrouw.wordpress.com/2013/03/23/leinwijckpad-in-2005/

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Vakantie foto’s part 2- Leinwijkpad

  1. Rob Alberts zegt:

    Kiel Windeweer herinner ik mij van heel vroeger.
    Boerenwerk deed ik daar.
    Het fietsen heen en weer herinner ik mij ook.
    Lange rechte wegen en vooral veel tegenwind.

    De rommelschuur en het kunstwerk zijn nieuw voor mij.
    Probeer hier geen tijdsbeeld door te vormen.
    Mijn tijdsbesef is een beetje in de war, door heen en weer gereis.

    Vriendelijke groet,

  2. ramireziblog zegt:

    Vreemd kunstwerk. ..

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    De rommelschuur is al oud, voormalig aardappelfabriek, geloof ik. Nu iedere zondag rommelmarkt.
    Ik weet niet beter dan hier zijn overal lange rechte wegen, wel zo overzichtelijk, en lekker handig voor wielrenners (al hebben die geloof ik liever de bossen met bochten,
    en als je wind mee hebt!

    @ Ramireziblog,
    Ik kan er ook niets over vinden, van wie, waarom, wat betekent het, waarom dat kantoorhok (niet in beeld en buiten gebruik), de wc, en die slaap/martelbank.

  4. Foto 5 vindt ik wel grappig en een beetje verhalend. Ik zie zo voor me dat de brugwachter zojuist een speedboot heeft doorgelaten en zich op zijn opgevoerde scooter naar de volgende brug haast om de klant op tijd te kunnen bedienen. Soort wedstrijdje šŸ™‚

  5. Aad Verbaast zegt:

    Zolang je me niet uitnodigt voor een avondje dia’s kijken, kijk ik graag naar je vakantiefoto’s šŸ™‚

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    LOL, een speedboot door het slootje rechts achter het wuivende riet.
    Een vriend van me is brugwachter, ik zal hem je reactie laten lezen.

  7. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    oh, ik had overwogen een blogavond te organiseren, met alleen maar een fotoshow van mijn vakanties. Zit dat er dus ook weer niet in šŸ˜¦

  8. Apiedapie zegt:

    Kunstwerken waarvan je moet zeggen dat het een kunstwerk is, dat deugt niet. En dat blijkt maar weer.

Geef een reactie

