Afgekloven

De resten van mijn ontbijt.
afgekloven-

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Afgekloven

  1. Dit is wel weer genoeg voor vandaag. Laat de resten van je vijf gangen diner van gisteravond maar zitten 🙂

  2. Corline zegt:

    Wist niet dat je zo kieskeurig was 😉

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob, van dat filmpje word je misselijk omdat het nergens naar toe gaat, van hot naar her en geen idee waar die plukkende vrouw is, heb mezelf niet herkend.
    Zulke fimpjes zag ik als eerste op you tube en noemde die site heel lang you troep.

    Maar wat zeuren mensen toch over een vrouw die een dode kip plukt en ook nog rauw op eet.
    Moet ze toch zelf weten. Al die burgerlijke gedachten komen me de keel uit. Alsof dat spelen met je mobieltje, en de huidige bakkersfietsen met gettoblasters er in, niet de rust verstoort.

    @ Henk,
    Daar heb ik ook geen foto van want het waren alleen maar groenten met apehaar (abon sapi).

    @ Corline,
    Ohja, een muis zal ik niet eten 🙂

  4. Rob Alberts zegt:

    @Appelvrouw; Jouw wifi-bereik is vandaag goed.
    De bakkersfiets met ghettoblaster ben ik gelukkig nog niet tegen gekomen. Mensen met een aan hun vergroeide hand domme telefoon zie ik des te meer.
    Het apenhaar heb ik even opgezocht. Het lijkt mij een beleving, alleen ik eet geen dier meer, dus uitproberen zal ik het niet.
    Bevalt de rust?

    Vragende groet,

  5. Appelvrouw zegt:

    rob, internet schokt hoor, via mijn smartfone lukt het nog wel eens vaker, en kan ik wel bijdragen lezen van andere bloggers, maar reageren is een crime. Op dit moment heb ik een redelijke verbinding maar valt er regelmatig uit. Dus ik zet de laptop ook niet vaak aan.
    De rust is heerlijk, maar kon nog beter, als schoonmoeder niet soms zomaar voor de deur staat.
    Nee, ze weigert te bellen. En als ik niet thuis ben krijg ik de keer erna een verwijt, dat ik er nooit ben. Of dat ik de was had buiten laten hangen en dat ik die toch wel bij haar kon brengen, en dat ik niet zoveel rommel moet maken. Ik krijg soms op voorhand al spanning bij de gedachte dat ze nu wel weer eens zal komen. Vooral als ik lekker zit te eten, want ik eet graag alleen om kritiek te voorkomen maar ook om meer te genieten van mijn eten.
    Ik ben soms net een beest, als er iemand in mijn buurt komt tijdens het eten ga ik grommen.
    Apehaar is gewoon lekker, gedroogd rund met suiker en zo… maar het mag niet meer verkocht worden begreep ik. Dus dit is mijn laatste zakje.

    Mannen moeten vlees eten hoor! Tenminste mijn mannen wel 🙂

  6. Rob Alberts zegt:

    Je behoefte aan rust deel ik met je.
    Wat het vlees aangaat: ik wil alleen nog maar vrouwenvlees eten.
    Smakelijke en rustgevende groet

  7. Apiedapie zegt:

    Apenhaar? *moeten we niet willen icoontje*

  8. Rob Alberts zegt:

    Beste Apiedapie,
    ik begrijp dat het in dit blog niet zo zeer om een broodje aap verhaal gaat.
    Bij navragen kwam er een zoete koe(k) recept te voorschijn.
    Dus je zorgen zijn niet nodig.

    Geruststellende groet,

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Rob
    EEn koe is ook vrouwelijk, en ik denk dat het vlees daarvan toch lekkerder smaakt, tenzij je een jonge vrouw kunt bemachtigen.
    Maar volgens mij is dat verboden 😦

    @ Apiedapie,
    Ik kan het zelf uittrekken, net zoals die vrouw die een kip kaalplukte in de metro, maar bij apen doe je dat als ze nog leven. Heel liefdevol, dat ze een beetje pijn hebben maar daar ook nog van genieten vanwege de manier waarop het gebeurt.

Geef een reactie

