Stimulator met zuigmond (Ra-ra wat is dit)

Bij gebrek aan technische kennis, en goede lens, heb ik geen betere foto kunnen maken van deze stimula-tor die me probeerde te verleiden.
Hij is hier op de foto ongeveer 2 cm lang.
blank
stimula-tor
Geen idee wat het is.
Een bloedzuiger dacht ik eerst, maar die zijn toch nat? Het zuigmondje lijkt hij wel te hebben.
Hij zat in de voortent tussen het gronddoek, precies op mijn looppad, wel een uur, onbeweeglijk als een tak, alsof hij op me wachtte.
En al hou ik echt van voetenstimulatie (loop niet voor niets op blote voeten) vond ik dit een te groot risico, ik vertrouwde hem niet.
Daarom met de BBQ tang opgepakt en in vuilwateremmer gegooid waarin ook de muis verdronken was.
Het griezelbeest werd langer en dunner tot ca. 3cm, je zag ringen.

Er zijn grenzen aan mijn liefde voor de natuur, brr, ik raak dit horrorbeeld nooit meer kwijt!

Maar weet iemand van jullie wat dit voor grijper is?

(PS, ik weet niet wanneer ik weer verbinding heb, ik zit te ver af)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Stimulator met zuigmond (Ra-ra wat is dit)

  1. kleinborkel zegt:

    Een gok: de larve van de langpootmug, de emelt. http://bit.ly/1kOG7nU

  2. knutselsmurf zegt:

    Stimulator met zuigmond ? Ik dacht weer meteen aan iets heel anders.
    Lijkt me gevaarlijk, dacht ik. Voor je het weet kom je ergens tussen met een velletje, of met je haar.
    Volgens mij is het een rups, maar dan een lelijke.

  3. Het is een koewalaloempoertor, een exotische variant van onze eigen Friesche Vleestor. Deze variant hecht zich het liefst aan een tepel en vreet zich van daaruit een weg door je hele lijf. Je bent ontsnapt aan een gruwelijk einde Appelvrouw

  4. Rob Alberts zegt:

    Emelten leven volledig vegetarisch!
    De volwassen versie is ondanks het uiterlijk ook onschuldig voor mensen.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Langpootmuggen

    Het is wel een prachtig blog.
    Gecombineerd met eerdere blogs over al dan niet een voortent onthoud ik mij verder van commentaar.
    Vriendelijke groet,

  5. sprakeloosid zegt:

    Alle scenario’s die jij in dat uur bedacht hebt, zouden ongetwijfeld niet een blog maar een horrorfilm hebben kunnen opleveren. Ik wacht geduldig af.

  6. sprakeloosid zegt:

    Gevoel voor marketing en reclame qua titels kan je niet ontzegd worden

  7. geen lieverdje Appelvrouw! was het een type dat kon verdrinken?

  8. Appelvrouw zegt:

    Kleinborkel,
    Sprekend!

    @ Knutselsmurf,
    Je dacht aan een stofzuiger die het tapijt eerst stumileert zodat het vuil loskomt?
    Dat was in ieder geval mijn gedachte 
    Ergens tussen met je haar lijkt me makkelijker, je knipt het gewoon af, je vel afknippen doet pijn.
    Het is inderdaad een lelijkerd! maar dat zegt niets over zijn kwaliteit.

    @ Henk,
    Agatsi! Koewalaloempoertor, daar wil je nu ook niet door gebeten worden.
    Gelukkig zit ik in de hoek Groningen Drenthe, ik weet niet eens of het Drenthe is waar ik zit.
    Hier zijn in ieder geval geen Friese Vleestorren.
    En mijn tepels heb ik altijd goed bedekt, ook voor torren! En anders zou ik er terstond knijpers op zetten zodat die tor er niet bij kan.
    Gatsi, Henk, aan die opmerking van je wordt mijn nachtmerrie nog erger.

    @ Rob,
    Ik eet ook geen vlees dus ben ik inmiddels ook een soort vegetarisch hapje geworden.
    Nou ja… hap, bedoel ik.
    Maar waarom heeft ie dan zo’n grijpbek, of is dat zijn knijpstaart?
    Voortent jazeker, en ik heb ook tapijt in de tent, hoogpolig.

    @ Sprakeloos,
    Zulke scenario’s durf ik niet hier te schrijven, voor je het weet krijg ik een “naam”.

    Kitty, nee hij verdronk niet uit zichzelf, ik moest een handje helpen

  9. Rob Alberts zegt:

    Het is weer regenachtig.
    Welke overstroming en verdrinkingen ga je ons voorschotelen?
    Vragende groet,

Geef een reactie

