Ik ga, u ziet mij hier niet meer terug!

Er is hier niets meer te doen.
Ik vlieg op,
naar een plaats hier ver vandaan.
Ik ga,
u ziet mij hier niet meer terug.
Sprak de heks, toen ze opvloog,
en dacht aan de hoop op het vervlogen kampioenschap.
vliegop
En ik vlieg zelf ook nog even weg, maar daar zul je wel niet zoveel van merken want ik kom hier nog wel.
De camping heeft wifi en ik een netbook.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Ik ga, u ziet mij hier niet meer terug!

  1. Kijk je wel uit voor eventuele kerktorens en lichtmasten ? 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk, Bedankt voor je waarschuwing. Ik veeg alles met de bezem uit de weg. Geen probleem.

  3. jeetjemina zegt:

    Ik schrok al. Masr het ligt gelukkig anders. Prettige vakantie waarheen de bezem ook vliegt!!

  4. Appelvrouw zegt:

    Hallo Jeetjemina, ik was je al uit het oog verloren, wist niet dat je mij nog tegenkwam.
    Ik ga zelf niet verder dan het hoekje om.

  5. Rob Alberts zegt:

    Vliegend door de lucht met een bezem achterstevoren.
    Pas maar op straks zit je kleding nog binnenstebuiten.

    Lees ik nu dat je ook nog de hoek omgaat?
    Zorg goed voor jezelf!

    Bemoedigende groet,

  6. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    De bezem achterstevoren is toch veel praktischer tijdens de landing?
    Er is maar een kledingstuk dat ik regelmatig binnenstebuiten aantrek, heel lastig want dan sluit het niet aan de achterkant en moet ik weer opnieuw beginnen.

    Ik ga inderdaad de hoek om 🙂
    En schoonmoeder zal goed voor me zorgen, dat hoef ik niet eens zelf te doen.

  7. Rob Alberts zegt:

    @Appelvrouw, naast mijn bank ligt sinds kort een kleine glazen bol. Ik probeer dit weekend verder te onderzoeken wat er over bezemvliegen te zien is.

    Binnenstebuiten, achterstevoren, uitstekende lappen, verkeerd opstaande kragen of rare combinaties; voor het echte kleden heb ik eigenlijk een vrouw nodig. Mij zelf maakt het allemaal niets uit …

    Fijn dat er voor jou gezorgd wordt! Geniet er maar van.

    Fijn weekend.

    Vriendelijke groet,

  8. cornutus zegt:

    Mooi hoor. Maar kop op! Straks begint de competitie weer in Nederland. Of je daar vrolijk van wordt?

  9. merel zegt:

    Maar ze vliegen nog niet terug zijn momenteel heel goed aan het spelen

  10. ik duim voor droog weer voor je vakantie 🙂

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Schoonmoeder zorgt en betuttelt graag. Alles volgens haar wettten.
    Maar ik slk. Ze is er niet, komt alleen regelmatig even kijken of ik geen dingen die die volgens haar niet mogen. ik zit heel dichtbij haar namelijk, om de hoek.
    Dat had een reden.

    @ Cornutus, ik heb het gemist, internet det het hier maar heel af en toe, dus ik lees je berichtje ook laat.
    Ik word best vrolijk van regen. Bedankt voor je aanmoediging.

    @ Kitty,
    Voor mij hoeft dat niet, ik hou ook wel van regen als het maar niet zo gek is als van de week onder de rivieren dat alles onderliep en wegdreef. Je mag wel duimen dat de rust hier blijft.
    Want ik sta weer alleen op een veldje.

  12. Appelvrouw zegt:

    merel,
    Maar toch worden ze geen kampioen.
    Heks kan haar oranje kleertjes uitdoen.
    En over vliegen:
    ik las een aantal van je schrijfsels vanaf nu terug, tot het plots niet meer wakker worden.
    En daar stok ik ook even.

  13. Rob Alberts zegt:

    Geen Oranje kleertjes meer?
    Worden het nu naakte poppenfoto’s???
    Off topic: na alle lopende verplichtingen ga ik een wachtende email serieus beantwoorden.
    Vriendelijke groet,

  14. broekstukken zegt:

    Geniet van je vlucht

  15. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Nee, geen oranje meer, en naakt ook niet, ik hou niet van naakt.

    @ Martin,
    Doe ik! Dankje.

Geef een reactie

