Zelfbevrediging

Wat heb ik lekker geslapen.
Het was muisstil buiten.
Soms werd er getoeterd maar direct gevolgd door het geschreeuw van een mevrouw: “hou daar mee op!” en dat werd allengs wat onvriendelijker tot het vloeken werd. Toen vroeg ik me wel af of die toeter of het vloeken het ergst is.
Toen NL in de verlenging aldoor aan de bal was verlangde ik naar mijn bed.
Sliep direct, droomde van oranje ballen met haren er op en vroeg me af of voetballers hun benen ook ontharen net als wielrenners omdat dat in de weerstand scheelt.
Toen ik een flits moment wakker werd en op de klok zag dat het 3 uur was wist ik dat NL er uit lag, en ik kon een glimlach niet onderdrukken. Geen feest, geen vrouwen die tegen elkaar riepen dat het een goede wedstrijd was, wat ze andere keren wel deden.
Maar het was toch goed?
Ik hoorde geen vlaggetjes meer wapperen.
Eindelijk zullen de oranje tompoezen hun originele roze smaak weer terugkrijgen.
Jammer voor de commercie.
Ik draaide me om en droomde van mensen die vlaggetjes achter zich aan sleepten met de kop van Persie in de vorm van een bal waar anderen tegenaan schopten, vloekend (dat herhaal ik niet want dat was mijn buurvrouws’ uitspraak).

Vanmorgen zie ik tot mijn vreugde werkelijk geen oranje vlaggetjes meer in de straat.
De mensen die zo doen houden niet van oranje zoals hazes zong. Ze zoeken alleen zelfbevrediging.
Juist nu hebben de oranjespelers steun nodig, niet als ze winnen!
Nou ben ik geen voetbalfan en het maakt mij weinig uit wie er wint, behalve dat het voor mij prettig is als NL verliest omdat ik dan niet lastig gevallen wordt met overlast.
Ook zelf-bevrediging.
Maar nu toch even een steunbetuiging aan de oranjespelers.
OranjeTaiger

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Zelfbevrediging

  1. Rob Alberts zegt:

    Dankjewel.

    Je hebt mij nu de inspiratie gegeven voor een volgend blog: sex met alleen maar winnaars.
    Ik ga er de rest van de week voor zitten om er iets moois over te schrijven.
    Wanneer de finale zal zijn weet ik nog niet, maar ik ga iets sexy schrijven …..

    Misschien kom ik zelfs wel bij jou langs om samen met jouw poppen een bijpassend naaktfoto te maken?

    Vriendelijke groet,

  2. knutselsmurf zegt:

    Ja, heerlijk stil gisterenavond. Ik sliep binnen 5 minuten. Ik had wel het raam gesloten; ik wilde niet wakker getoeterd worden, maar ik had het dus net zo goed open kunnen laten. Voordat de wekker afliep, was ik al wakker en ik wist meteen zeker dat het voetbalseizoen ten einde was. Het was nog steeds stil.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    🙂
    Ik ben benieuwd. Sex met alleen maar winnaars klinkt een beetje als ongeremde sex, waar ik nooit van heb begrepen wat men dan bedoelt.
    Met mijn poppen spelen voor een foto?
    Een paar jaar geleden had ik ook een blogger, die bleef meteen slapen, de volgende dag speelde hij met de blauwkoptrekeend en schaamde zich rot.
    Hij is heel erg geschrokken van zichzelf en hals over kop vertrokken.
    Je bent gewaarschuwd.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Ha fijn, ook iemand die geniet van de stilte.
    Met het raam dicht kan ik niet slapen, had beide tegen elkaar open, als er gewonnen zou worden zou ik van beide kanten bestookt worden. Maar ik had oordopjes klaarliggen.

  5. Rob Alberts zegt:

    @Appelvrouw een klein beetje levenservaring bezit ik wel.
    Al blijven vrouwen voor mij toch meestal ondoorgrondelijk.
    Over een uitnodiging om te blijven slapen hebben we het wel tijdens fotosessie.
    En mochten de foto’s verhitte gemoederen opleveren dan merken wij dat wel.
    Voor met het schaamrood op de kaken vertrekken moeten er wel heel erg bizarre dingen voorvallen.

    Wil jij een bezoek met fotosessie en haar gevolgen voor plaatsing van mijn blog over sex met winnaars?
    Of nodig jij mij uit na plaatsing van dit blog om het samen nog eens door te nemen?

    Vriendelijke groet,

  6. Appelvrouw zegt:

    Rob, wat een snelheid!
    Slim hoor.
    Ik ga daar over nadenken, want nu moet ik eerst slapen en dan haalt lieve vriend me weg om onder handen genomen te worden. Daarna moet ik even bijkomen.

  7. Geen voetbalfanaat maar toch gekeken. Het enige waar je dan van baalt vandaag zijn de gevolgen van een zoveelste slechte nachtrust 😦 Gaaaaaaaaaaap

Geef een reactie

