En ik zeg het maar één keer!

Goed je best doen vanavond!

WK2014-goed je best doen

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op En ik zeg het maar één keer!

  1. Rob Alberts zegt:

    Dit belooft nog wat na een eventuele finale !!!

  2. En aan de overkant van de Atlantische plas zijn er Spaans-sprekende vrouwen die nog meer eisen. Oeff!

  3. En anders een paar flinke petsen op je gespierde voetbalbillen 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd, vooral omdat de spanning hier in de straat om te snijden was, en nu, pauze? is het heel vrolijk. Ik weet zelf niets, kom net thuis en hoor wel aan het geluid hoe het er voor staat.

    @ Arjan,
    Ai, valt het hier nog mee.

    @ Henk,
    Reken maar, helaas heb ik die gespierde billen nooit gezien 😦

  5. het heeft geholpen!

  6. fulpsvalstar zegt:

    potdorie, dit noem ik nog eens billenkoek

  7. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Inderdaad, hun best moesten ze doen!

    @ Fulps,
    Gewoon ouderwets over de knie, en een waarschuwende tik 🙂 (of koek)

Geef een reactie

