Iets teveel natuur

Nog steeds alleen op de camping, veel verder weg in het chalet zit een echtpaar maar die zie ik niet, zo ver weg.
Die rust is verrukkelijk.
Ik zou zo nog wel tot de grote vakantie van anderen kunnen blijven…
Maar:
In de voortent barst het ’s avonds en s’nachts van de slakken, hele mooie met strepen, ze laten overal hun slijmerige sporen na.
En foarkestekkers (oorwurmen), die hebben de voortent veroverd. Ik kan niets optillen, geen handdoek laten liggen of hij zit al snel vol.
Ook in de caravan kruipen ze rond, iedere avond moet ik mijn bed uitschudden!
Ik durf na 22.30 de caravan niet meer uit.
En mieren, daar barst het hier ook van. Ze lopen over mijn benen, armen en in mijn nek!
Het is hier een beestenbende!
Daarom heb ik de caravan maar verkocht.
Dit is mij net iets teveel natuur.
foarkestekkers

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Iets teveel natuur

  1. Rob Alberts zegt:

    Vreemd, je had ook alleen de beestenbende kunnen verkopen.
    Nu zit je zonder slaapplek.

    Of ga je naar die motorrijder ???

    Vriendelijke groet,

  2. marckooij zegt:

    Pepermuntolie schijnt te helpen. En koperen muntjes.
    (Ik heb het maar van horen zeggen hoor)

  3. Appelvrouw zegt:

    Rob, wat een lumineus idee! Dat ik dat zelf niet heb bedacht: alleen de beestenbende verkopen. Maar nu is het te laat, morgen is de overdracht.
    Ik denk dat de motorrijder voor mij geen goed plan is, ik ga liever naar ManB, wel zo rustig.

    @ En een blikje, of wat dan ook met hooi, of gewoon een beetje vochtige handdoek, of een tentzeil of vuilniszak dubbelvouwen, altijd prijs! maar als je ze vangt in een bak hooi, en daarna de fik er in… dan knettert het geweldig! Vertelde vriend GM, en dat geloof ik wel want als ik ze met de E-mepper elektrocuteer knapt het ook behoorlijk maar dat doe ik alleen met diegenen die in mijn bed komen.
    In een voortent is pepermuntolie wat lastig, moet je dan helemaal om je tent heen dat spul strooien?

  4. Rob Alberts zegt:

    Dus het kamperen geef je op?
    Een camper lijkt mij geweldig, alleen mis ik het benodigde rijbewijs.

    Ja, rust daar houd ik ook steeds meer van.
    Fijn weekend!
    Vriendelijke groet,

  5. King Billy zegt:

    Kortom, een rustig, ongestoord luizeleven is daar voor je neus gekaapt.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Een camper is alleen leuk als je óf alsmaar op de plaats blijft, óf goed ter been, want het is ook je auto, dus je bent beperkt met je mogelijkheden.
    Ik weet niet of je voor een kleinere een speciaal rijbewijs nodig hebt, maar is het echt zo spectaculair? Wat heeft het meer dan een caravan? (schoonmaken moet je ze toch allebei.
    Ik geef het kamperen voor nu wel op, ik ga voortaan in een hotel 🙂

    @ King Billy,
    Ja, vreselijk. Ik denk dat ik de tent maar weer achter het knieschot vandaan moet halen, dan slaap je tenminste wel in een insectenvrij hokje.

  7. King Billy zegt:

    Een gezellige B&B heeft ook charme.

  8. Appelvrouw zegt:

    @ King Billy,
    Volgens mij vooral fijn voor trekkers, en ik hou niet van trekken.
    Ik ga alleen van huis omdat dat de enige manier is om even alleen te zijn.
    Het is geen vakantie.

  9. Appelvrouw zegt:

    En ik lees dat je zo tussen de 30 en 90 euro pp. per nacht kwijt bent in een B&B.
    Hier betaal ik 12 euro all in (ok, het douchemuntje a 50 ct reken ik niet mee want ik douche hier niet, veel duurder ga ik trouwens nooit kamperen.
    Ik denk dat een caravan aanschaffen dan wel uitkan!

  10. Rob Alberts zegt:

    Ooit werd mij een camper aangeboden, inclusief een kleine interne garage. Het bijbehorende boodschappenautootje moest ik wel zelf aanschaffen.
    Van rijbewijzen heb ik weinig verstand.
    Maar aan de benodigde instap moet iets te doen zijn.

    Een hotel op een rustieke plek is natuurlijk ook plezierig!

    Fijn weekend!

    Vriendelijke groet,

  11. broekstukken zegt:

    Ben je de spinnen niet vergeten? Er zijn best aardige tentjes te koop en met wat lichtgewicht zooi erbij kan je nog alleen op de fiets ook.

  12. Die heb je dan vlot verkocht in tijden van crisis 🙂

  13. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Met een camper tot 3500 kg mag je met rijbewijs B.
    Maar die met garage en boodschappen auto, ligbad en terras die zal wel zwaarder zijn.
    Geintje hoor, ik ga echt helemaal nooit naar een hotel, vreselijk.

    @ Martin,
    Er waren niet veel spinnen die komen denk ik iets later in het jaar. Alles op zijn tijd.
    Ik heb nog een grote bungelowtent op zolder, dat lichtgewicht spul voor op de fiets is meer iets voor ManB. Ik hou van comfort.

    @ Henk,
    Valt mij ook niets tegen, 1 dag had ik hem te koop, ze (man, vrouw, 3 kinderen) kwamen kijken en het was rond.
    Een echte gezinscaravan/voortent.
    Nu krijg ik die van mijn schoonouders, ik promoveer van een starterscaravan naar een senioren.

  14. Ben je gek, ik zit voor 25 euro in een B&B met riant ontbijt. Dan heb je geen gouden bordje onder je Friese suikerbrood, maar allee, daar kom ik wel overheen. 😉

    Da’s heel mooi zo snel je oude sleurhut kwijt. Have fun met de nieuwe!

  15. Appelvrouw zegt:

    Mokums meisje,
    25 euro is voor een enkele nacht te overzien. Maar ontbijt.. tja, ik eet veel dingen niet omdat ik er last van krijg, ik ben gewoon een lastige eter en slapen, dat moet in een prinsessenbed want onder ieder matras ligt minstens een erwt.

    Ik denk ook dat een caravan sneller te verkopen is dan een huis 😦

  16. Rob Alberts zegt:

    Als tegenstelling beschrijf ik vandaag met tot 100 tellen mijn buitennatuur.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

