Oranje doet pijn

Schat,
oranje is zo onrustig,
het doet pijn aan mijn ogen.
wk2014voetbaloranjejurk

(een van de vele bronnen over oranjepijn)

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Oranje doet pijn

  1. Rob Alberts zegt:

    Met plezier, ik bedoel met pijn in de ogen bekeken.

    Beleefde groet,

  2. King Billy zegt:

    Zo te zien kan deze koning alleen achter z’n bolle buik aanlopen. Dat geeft tenminste een rustgevend gevoel met al dat oranje.

  3. Letterzetter zegt:

    ‘Alleen het resultaat telt, Maximaatje. Was die van Nistelrooy er nog maar…’

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Ook last van oranje? 🙂

    @ King Billy,
    Doen koningen dan wel eens iets anders?
    Dit is Koning Triton. Dat weet ik van Reine.

    @ Letterzetter,
    Nistelrooy kreeg de bal niet!
    https://appelvrouw.wordpress.com/2014/06/18/als-dat-maar-goed-komt-wk-vanavond/

  5. broekstukken zegt:

    Uit die kleren. Afgelopen met dat oranje. Gisteren vloog de eerste oranje ploeg eruit. Konden niet samenballen, alleen alleenballen. Ben benieuwd of ons oranje het houdt tegen zo’n katholieke republiek.

  6. Het gaat om de punten en om de winst. Toch moet je niet teveel van je afbijten http://nos.nl/wk2014/artikel/666096-fifa-onderzoekt-bijten-suarez.html

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Maar ik zit hier ook in een oranje jurkje. Moet die ook uit?
    Ik bal ook alleen.

    @ Henk,
    Kannibalisme is het !

  8. broekstukken zegt:

    Ja weg met dat oranje. Alleenthuisballen goed, maar alleenballenop’tWK, nee.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Alleen op een camping draag ik oranje als ik de enige kampeerder ben.
    Zoals nu.
    Verder wil ik er thuis niets mee te maken hebben, met oranje bedoel ik. Hier heb ik neits anders te doen, dus de kleertjes blijven maar aan 🙂

Geef een reactie

