Als dat maar goed komt. WK vanavond?

voetbal2014-alsdatmaargoedkomt

Vandaag hou ik het kort.
De tekst mag je zelf bedenken.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Als dat maar goed komt. WK vanavond?

  1. kleinborkel zegt:

    Wat doe je dat toch leuk en knap, die tafereeltjes met al die toepasselijk gekozen poppen. Ik geniet er elke keer weer van.

  2. Erg leuk neergezet …………. mag ik a.u.b. de bal van u ?

  3. fulpsvalstar zegt:

    ksnappumniet………………….

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Kleinborkel,
    Dankje.
    ManB denkt er iets anders over, als ik weer een doos vol ingepakt had en mee wil nemen.
    Nóg meer?
    Hij gruwelt ervan. Maar ja, hij is nog mobiel en fiets op een dag 60 tot 100 km, kruipt dan in zijn minitentje, en gaat de volgende dag verder.
    Ik moet in het klein leven in mijn eigen wereld.
    En zo in de natuurlijk heb je sneller mooie plekjes, al is deze camping wel heel steriel, vind ik.

    @ Henk,
    Ha, een tekst.
    Wel heel beleefd.
    Ik word de hele dag door zo melig van die heks, dat ik hem vooral hoor roepen:
    Geef hier die bal!
    En zij haar hand steeds wat hoger houdt.
    Die voetballer is van Nistelrooy, dus het kan ook niet goedkomen, die is al met vervroegd pensioen…

    @ Fulps,
    /k ben niet iemand van diepe lagen (denk ik). Dus wat je ziet, dat is er.

  5. broekstukken zegt:

    Met kunst- en vliegwerk worden we kampioen.

  6. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    🙂
    Who cares.
    Ik ben blij dat ik in een groene omgeving zit en het enige oranje is wat ik zelf in een kratje heb meegenomen.

  7. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Haha!!!

Geef een reactie

