Ik fiets iedere dag

Na mijn klaagzang gisteren, over kletsburen, vertrokken ze die ochtend.
En ineens is het stil, op die druktemakende vogels na.
Nu durf ik wel een foto vanuit het keukenraam te maken!

uitzicht vanuit keukenraam

Wat een rust!
Al 4 dagen achtereen!
En zoals wel vaker ben ik weer de enige kampeerder!
Er staan nog wel 3 vaste-plaats-kampeerders, maar dat is op een ander veld, hier ver vandaan.
Net als het sanitair zodat ik geen last heb van slaande deuren en gekletter met afwas.
Ik denk dat bosbezitters, zoals die van het Loo, zich ongeveer zo moeten voelen als ze een wandeling maken.
Niemand te zien. Zo fijn!
Ik fiets ook iedere dag,
van de caravan naar het sanitair, en terug.

CampingplaatsA

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Ik fiets iedere dag

  1. Keu zegt:

    Ah heerlijk rustig.

  2. Letterzetter zegt:

    Wat een rust en ruimte…
    Lijkt me heerlijk kamperen, zo.

  3. reinejragolo zegt:

    Je kunt nog wel wat verder gaan.
    Denk aan het afsnijden van telefoon, internet, stroom en water.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Keu,
    Friesland he!

    @ Letterzetter,
    Ja, hoe ik dit plekje toch gevonden heb!
    Geweldig.
    Het is ook heerlijk zo.

    @ Reine,
    Jij wilt meteen teveel van weinig.
    Die telefoon zou mijn probleem niet zijn.
    Internet ook niet (anders was ik wel dichterbij de bron gaan zitten, hier achterop het veld is het bereik niet altijd even goed).
    Maar stroom wel, voor mijn fiets en naaimachine (en voor de koelkast ook reuze handig anders moet ik iedere dag boodschappen doen).
    Water haal ik bij een tappunt en douchen doe ik niet, plassen op een emmer,
    alleen de afwas bij een aanrecht, en eens per dag naar de grote wc is toch wel handig.

  5. Appelvrouw zegt:

    Mokums meisje,
    Ohzeker, maar waar moet ik het nu over hebben? De fitis, ekster en merel in wiens territorium ik sta en die me dat de hele dag door duidelijk laten horen? Evenals de oorwurmpenplaag?

  6. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Prachtig plekje. Hier komt een mens nou werkelijk tot rust. Geniet ervan!

Geef een reactie

