it giet oan

oranje supportmeiden1

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op it giet oan

  1. reinejragolo zegt:

    ISIS op rechts?

  2. broekstukken zegt:

    O ik dacht, Van Gaal heeft een leeuwenhoofd.

  3. Apiedapie zegt:

    Lekker twaalftal! Oranje boven!

  4. Letterzetter zegt:

    Leuke hockey-typjes! Die worden vast en zeker wereldkampioen!
    Tussenstand: 2 – 0 tegen Australië.

  5. jokezelf zegt:

    It is me toch what!

  6. Ik vind je foto helemaal geweldig appelvrouw. Mag best eens gezegd worden. Prachtig opgesteld en volgens mij is aan de kleertjes het nodige werk besteed

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    🙂
    Ik heb geen idee hoe hij er uit zag, geen tv gekeken.

    @ Apiedapie,
    Die ene is reserve.

    @ Letterzetter,
    Tussenstand?
    Ik moet hier natuurlijk wel een beetje bij blijven, maar er is niemand om mee te praten bij het sanitair.
    Dus eigenlijk hoef ik ook geen tussenstanden meer want die zetten je soms op het verkeerde been.

    @ Joke,
    Is een vorm van zwijmelen op zaterdag.

    @ Henk,
    Dat die achterste onscherp zijn is geen bezwaar?
    Ik vind het zelf wel jammer.
    Maar ik zie niet zo goed, echt niet, vaak moeilijk te beoordelen of een foto scherp is.
    Soms gebruik ik dan maar automatisch scherpstellen. Als het lukt zoom ik eerst helemaal in en stel dan scherp maar toch zie ik het niet altijd even goed.
    Omdat ik hier nog de zoomlens erop had zijn een paar achtersten onscherp.
    De opstelling ging gelukkig vrij snel, al vielen ze ondanks de haringen nog vaak om.
    Ik koos er voor de haringen gewoon in beeld te laten.
    Een groot deel van de kleertjes heb ik inderdaad zelf gemaakt.
    Meeste daarvan is nog van 2 jaar geleden, toen het zo snel over was, stond ik ook op een camping, helemaal alleen. Net als nu, nu sta ik ook op een groot veld voor 8 plaatsen helemaal alleen (het ultieme vakantie gevoel).
    https://appelvrouw.wordpress.com/2012/06/17/1878/

  8. Het scherpteverloop zet je ogen automatisch op de juiste plaats in de foto. als de foto op de achtergrond net zo scherp is als op de voorgrond word de foto voor mijn gevoel onrustig en kijkt het niet echt prettig. Niet alle koppies hoeven helemaal scherp te zijn en verder valt de onscherpte op de achterste koppies wel mee. Jammer dat je dit verloop technisch gezien niet kan krijgen bij een groepsfoto van echte mensen

  9. Ze hebben het goed gedaan!

Geef een reactie

