Het ultieme vakantie gevoel

het ultieme camping gevoel

Gatsie he, wat steriel!
Dus ik gooi de hele stijve bedoeling naar buiten.
het ultieme camping gevoel2
En ik blijf hier in Friesland tot het gras geel is.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Het ultieme vakantie gevoel

  1. Letterzetter zegt:

    Lekker luchten die boel!

  2. Appelvrouw zegt:

    Letterzetter,
    het is niet bedoeld om te luchten maar ik wil die kussens en het tafeltje er uit hebben, en รกl die extra zeilen om nog meer voor, zij en bij tent te hebben dan ik al heb.
    Het spul ligt vreselijk in de weg, ik ga toch niet op die ongelukkige kussens liggen, je moet er een 2 persoons bed van maken, omdat de kussens in de breedte liggen, ik heb een 1 persoons luchtbed, veel lekkerder! Dus nu zoek ik nog een stort plaats… maar ik verkoop hem dus echt en toen moest ik een keurige foto maken ๐Ÿ˜ฆ

  3. Volgens mij heb ik bij jou al eens gelezen dat je helemaal klaar was met campinglife. van gedachten verandert ? ๐Ÿ™‚

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    niets zo veranderlijk als een vrouw.
    Maar ik ben gegaan om de caravan uit te stallen voor de verkoop.
    En… vooral omdat ik af en toe gewoon helemaal alleen wil zijn, valt niet altijd mee met mensen om je heen op een camping (met 65+ers)… maar het is toch anders dan alle dagen met z’n tweetjes thuis, daar ben ik nog niet aan gewend. Ik had liever gehad dat ManB op vakantie ging zodat ik lekker thuis kon blijven.
    Maar hij moet werken.

  5. Apiedapie zegt:

    Probeer een trekkerstentje!

  6. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    ik hou niet van trekken.

  7. Rick zegt:

    verstandig besluit, ik pas ook nooit in caravans

  8. reinejragolo zegt:

    Wat moettie kosten?

  9. Appelvrouw zegt:

    Rick,
    ๐Ÿ™‚
    Ik krijg het vooral benauwd van dat steriele, kussentjes die je iedere avond weer tot bed moet omtoveren, en dan heb je meteen geen ruimte meer.
    Geen idee hoe andere mensen dat doen, zeker met een gezin. Ik vind het voor mij alleen al te klein, ondanks de veel grotere voortent dan gebruikelijk.
    Vervelende is dat ik de kussens ergens moet opslaan, want voor verkoop moeten ze er wel bij.

  10. Appelvrouw zegt:

    Reine, hij moet een heleboel kosten,
    maar of ik dat er voor krijg is wat anders.
    Ik wil maar beginnen met een vraagprijs van 1000, er zit een heel erg grote voortent bij, en een uitbouw met binnentent als slaapplek.
    Mocht jij serieuze belangstelling hebben, dan moet je maar mailen. appelvrouw apenstaart live nl
    Dat onderhandelt wat beter. Mag je hem hier zo weghalen… Zonder mij mee te nemen.

Geef een reactie

