Heel lang geleden

Er was eens een koning lang, heel lang geleden.
Hij stamde van oranje in Spanje enzo.
Daarom hield hij van oranje,
en ook een beetje van wit want dat stond zo netjes,
vond zijn moeder.

Op een dag, ook al lang, ja heel lang geleden…

huifkaroranje

nou ja,
de rest van de bladzijden zijn uit het boekje gescheurd
dus ik weet ook niet wat er toen is gebeurd.
Jij natuurlijk ook niet, want het is al lang, heel lang geleden!

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Heel lang geleden

  1. Letterzetter zegt:

    Dat is Lady Godiva in How the North was won!
    Met een schitterende rol van Lex Goudsmit als koning Witbard,
    die Lady Godiva Friese dingen probeerde te leren.
    Helaas, hij werd later bij Dokkum door Groningers vermoord…

  2. goodknight zegt:

    …en ze deden het nog lang en gelukkig…

  3. Het is inderdaad Lady Godiva die hier het oudste beroep uitoefent samen met koning Pimp

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Als je het niet had verteld had ik nooit van het bestaan geweten.
    Wat een bijzonder verhaal.
    Vooral nu ik zelf in Friesland zit al is het ver van Dokkum.

    @ Goodknight,
    Maar wat? Door het land trekken?

    @ Henk,
    Als ik dat zelf had verteld had je het niet geloofd!
    Nu twijfel ik aan het oudste beroep

  5. EJW zegt:

    Wat jammer nou…had me zo op het héle sprookje verheugd

  6. reinejragolo zegt:

    Pipo, koeien.

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ik vind het ook jammer.

    @ Reine,
    Laat mamaloe dat maar niet horen!

Geef een reactie

