Man in lingerie? (of pesten?

U mag het zeggen, is het pesten of uitlokken?
Of valt het onder afkeuren omdat het niet aan onze verwachtte norm voldoet, omdat die vrouwen geen lekker gevoel krijgen bij een man in een gehaakt broekje?
Waarom pesten we,
waarom keuren we af?
En waar gaat die man naar toe, naar het strand, of naar het WK?
maninlingerie

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Man in lingerie? (of pesten?

  1. Ik heb nogal wat gay en travestie in mijn familie rondwaren, dus mij moet je zoiets niet vragen. Het is denk ik maar net wat je gewoon bent. Maar dat geldt eigenlijk voor alles. Wat de boer niet kent…

  2. EJW zegt:

    Ieder moet het zelf weten. Ik heb weleens een broekje van een vrouw aangehad, maar dat kwam omdat die van mij in de was zaten

  3. Die boy spoort misschien niet maar wie in haar blote kont languit op een broodtrommel ligt spoort ook niet

  4. reinejragolo zegt:

    Je mag voor mij ook een pannenlap breien.
    Ik wil mijn handen liever niet branden.

  5. LEHTI zegt:

    Volgens mij is het -openlijk of heimelijk- afkeuren van andermans kledingkeuze in eerste instantie bedoeld om zichzelf een lekker gevoel te bezorgen. Als meneer een sexy tanga had gedragen, was het retro kolletje van dame 1 misschien in haar nek gaan kriebelen en dame 2 had zich opeens net zo naakt en bekeken gevoeld als ze er bij ligt.

    De man in kwestie en al die anderen die zich bewust of onbewust niet volgens de laatste modegrillen kleden, verrichten eigenlijk een goede daad. Ze bezorgen hun uitjouwers en nastaarders een gevoel van verhevenheid. Geen uitlokking dus. Maar een ingewikkeld soort naastenliefde 😉

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Mokums meisje,
    Eerder kwam ik ook vaak met dergelijke mensen in aanraking.
    Vaak heel erg leuk en veel plezier gehad met ze.
    Misschien niet zozeer wat je gewend bent, alswel hoe je zelf mag denken en niet beïnvloed bent door je omgeving.

    @ EJW,
    🙂
    Ik heb nog nooit een mannenonderbroek aangehad.
    Maar wel mannen gekend die een tas vol lingerie hadden. Ik vind dat ook prima… zolang het maar niet mijn geliefde is.
    Daar knap ik toch op af. Hoewel ik me nu ook weer wel kan voorstellen dat je daar in mee kunt groeien en er de leuke dingen uithaalt, dan wordt je man je vriendin, gaat voor mij wel tenkoste van het sexleven. Maar misschien zou dat dan weer voor hem iets toevoegen. Zucht. Dan neem ik er een vent bij!

    @ Henk,
    LOL
    Hoe bedenk je dat nou weer!

    @ Reine,
    Het is gehaakt.
    Wat voor kleur wil je?

    @ Lethi,
    Daar zit wat in.
    Ik dacht eigenlijk dat we een lekker gevoel willen krijgen van een mooi persoon, iemand die aan onze verwachtingen van mooiheid voldoet.
    En doet hij/zij dat niet, dan keuren we die persoon af, omdat die ons niet dat lekker gevoel geeft wat we willen.

    Maar wat je zegt, de uitjouwers die zich verheven voelen.
    Dat moet het zijn.
    Mooie vorm van naastenliefde, vrijheidsstrijders!
    Ik wil zo’n vriendin die onder zijn kleren man is, wel hebben.

    Zijn tanga’s trouwens nog te koop?
    Ik loop gigantisch achter, geen idee wat qua ondergoed in de mode is.

  7. Apiedapie zegt:

    De man gaat naar het strand en naar het WK. Ik raad hem aan om die handdoek om zijn heupen te slaan. Verder niks van die vrouwen aantrekken, die liggen er zelf heel merkwaardig bij, ik wil niet meteen een groepsseksorgie met plasseks suggereren, maar het lijkt er wel op. Dus wie is er hier creepy mensen!

  8. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Die man is dus zo gek nog niet.
    Ach, nu spoort niemand meer op de foto 😦
    Zag men in het echt ook maar dat het zo werkt (de afkeurders sporen ook niet)

  9. reinejragolo zegt:

    Hartstikke tov hoor, je mag een witte haken, maatje XL.

  10. een mooi antwoord op het juichpak van donders 😉

  11. Iedereen moet lekker aantrekken wat hij of zij wil, en deze man is op weg naar Brazilie, het strand en pikt een graantje WK mee!

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    100% katoen, dus niet mee het water in, zeker niet bad want dan krimpt het.
    En in zee rekt het uit.
    Als het klaar is wil ik wel graag dat je poseert voor een foto, met die pannelap. De andere kun je over je hoofd leggen om niet herknbaar in beeld te komen. Ik respecteer je behoefte aan privacy.

    @ Ton,
    He?
    Je antwoord is een gedicht op zich!

    @ Beeldspreker,
    Ik zal hem de groeten doen 🙂

  13. Appelvrouw zegt:

    Ton,

    Oh… ik had nog geen weet van een actie Juichpakken (bij Jumbo), belachelijk gelukkig zijn ze uitverkocht.
    Nu begrijp ik je reactie tenminste.

  14. Kan je geen leuke boxer haken?

  15. Appelvrouw zegt:

    Karin, ik kan helemaal niet haken, veel te belastend voor mijn handen.
    Deze kreeg ik.

  16. Appelvrouw zegt:

    Karin,
    Ik naai me suf!
    Ben aan het uitzoeken wat voor naaiwerkjes ik meeneem op vakantie, want ik kan toch niet iedere dag er op uit, en zelfs dan maar een paar uurtjes in de middag.
    Heb geen voorbeeld voor een boxershort, ik heb nog nooit een man gekend die zoiets voor mij droeg 🙂
    Maar als deze man een boxershort droeg ging het effect verloren dat hij “anders” is.
    Of niet?

  17. Appelvrouw zegt:

    Karin, bedankt! Ik ga het vast wel eens proberen maar haken is enorm belastend dus dat moet een keer tijdens een logeerpartij.
    Erg leuk!

Geef een reactie

