Kras je Blokker lot en WIN!

Ik nam het lot aan, waarom zou ik de kans iets te winnen laten lopen.
Thuis meteen krassen met een muntje om de tekens zichtbaar te krijgen.
Spannend!
Wat zal er staan, wat heb ik gewonnen?
Niks…
Eerst eventjes naar de blokker win website.
blokker 1
Daar de krascode invullen.
Aha… dat kan ik wel.
Jajaja…
Maar eerst moet ik even mijn mailadres invullen om door te kunnen gaan.
blokker 2
Helaas trapten ze niet in een fake-mail adres, dus dan maar een nieuw hotmailaccount aangemaakt om daarna weer te verwijderen.

En toen had ik de doorverwijslink!
Ik kon verder, zien wat ik gewonnen heb!
Mijn hart bonsde zo hard dat het wel een gewonnen klopboor leek.
blokker 3

Maar toen ik mijn voornaam moest invullen, mijn geboortedatum en achternaam er nog bij, en dan akkoord gaan met de algemene voorwaarden, om vervolgens een aansteker te winnen, was het alsof ik in een ijsklontjesbad stapte en hapte naar adem.
Wat zou ik nou kunnen winnen wat ik echt wil hebben?
Ik heb al 2 stofzuigers, 3 koffiezetapparaten, een melkopklopper, broodbakmachine en blender.
Ineens wil ik onder in het aanrechtkastje kruipen van schaamte, hoe kwam ik er nou bij om zo enthousiast te krassen!
Laat ik nou maar gaan afwassen, keukenkastje opruimen, en alles bekijken wat ik al teveel heb. Laat iemand anders maar winnen die nog niets heeft.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Kras je Blokker lot en WIN!

  1. fulpsvalstar zegt:

    Een aansteker????????? Wow!!!!!!!!!

  2. Appelvrouw zegt:

    fulps,
    Ja, een aansteker voor een niet-roker die ook geen kaarsjes brandt.
    En tegenwoordig vraagt ook niemand meer om een vuurtje. Nutteloos ding dus.
    Lucifers had ik nog wel mooi gevonden, die hebben nog stijl, je strijkt ze af, ruiken spannend, branden en je hebt echt het gevoel dat je je huis in de brand kunt steken (of dat van de buren). Daar heb je tenminste wat aan.

  3. Keu zegt:

    Ja, dat zeg je nou wel allemaal, maar ik ken mensen die heel veel bijzonder museumtripjes en theatervoorstellingen meemaken door dit soort acties.
    Zelf ben ik er helaas ook niet handig in, dus echte tips over hoe het moet kan ik je niet geven, maar…

  4. knutselsmurf zegt:

    Met een aansteker kun je ook het huis van de buren aansteken.

    Heb je geen gasoven ?

    OBA zou 3 keer zoveel leden hebben, als niet zoveel mensen dat truukje met het fake e-mail adres zouden toepassen. Om te voorkomen dat spam-bots lid worden, moeten ze eerst bewijzen echt te bestaan met een retour e-mail. Ik laat zelf al die reclameboodschappen in een aparte folder lopen. Daar kijk ik in als ik me verveel.

  5. Appelvrouw zegt:

    Keu,
    Apart, hoe zou het komen dat er mensen zijn die wel eens iets winnen! Zouden die op een andere manier krassen?
    Ik schaam me altijd, net zoals vroeger bij beursje trekken, dacht je een beursje te vinden werd het voor je neus weggetrokken! Zo ervaar ik dit soort acties ook altijd.

  6. Appelvrouw zegt:

    Knutselsmurf,
    Een gasoven heb ik niet meer. Zelfs het de kookplaat gaat met een ontstekingsknopje aan, heel akelig, maar ja, had ik maar een normale man moeten nemen. Deze wil al die technische snufjes, dus een combimagnetron in plaats van mijn ouderwetse gas oven waar ik een hele grote bakplaat noten tegelijkertijd kon roosteren. Heerlijk.

    Jammer van die fake adressen, ik vind dat bij acties niet zo gekk, voor je het weet zit je tjokvol spam. Maar bij het blog denk ik daar anders over.

  7. knutselsmurf zegt:

    Ik heb een gasaansteker voor heel slimme mensen. Ik ben er zelf te dom voor. Je moet eerst met één vinger het knopje voor de ssssss naar je toe moet trekken voordat je op het knopje voor de krkkk mag indrukken.
    Het enige dat ik kan bedenken is dat ze willen voorkomen dat je er ook je gas mee aansteekt, zonder dat hij leeg raakt, want dan verkopen ze er minder.
    Ik heb hem gekocht om de oven aan te steken, maar ik leer het nooit, want er is altijd een stukje van mijn haar af als hij eindelijk brandt.

  8. King Billy zegt:

    Reclamedummies…… Ze leren het niet af. De nadelige gevolgen van cognitieve dissonanties met Blokker met zo’n stompzinnige en doorzichtige reclame actie blijven langer doorwerken dan zo’n aansteker.

  9. EJW zegt:

    Aan loterijen doe ik niet mee. ook niet aan acties. Als je tankt krijg je bij veel tankstations een spaarkaart die- als ie vol – goed is voor een gratis wasbeurt. Echter, ik was mijn vehikel altijd zelf. Bij BP kun je ook sparen. Een volle kaart geeft recht op een DVD maar je moet wel 2 euro bijbetalen. Dat kosten die overjarige dvd’s normaal ook. ”Cognitieve dissonanties” zie ik hierboven staan. Hmmm…zeer interessant, al vind ik wel dat je het eerst moet epibreren

  10. reinejragolo zegt:

    Als ik mijn keukenkastjes opruim past daar nog wel een van jouw stofzuigers in.

  11. Heerlijk naïef ben jij Appelvrouw 🙂

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Voortaan dan maar een branddeken (of een blusdeken) op je hoofd 🙂

    @ King Billy,
    Ik geloof dat een reclame juist irritatie op moet wekken om te beklijven.

    @ EJW,
    Ik deed ook nooit mee, zelfs niet met zegeltjes sparen en stickers plakken.
    Maar het werd in mijn vingers geduwd met de bon en ik dacht er even niet over na. Thuisgekomen vond ik die kraslot weer…
    Toch weer een belevenis.

    @ Reine,
    Echt?
    Waar heb je dan die kastjes voor?
    Bij mij zitten ze allemaal vol.

    @ Henk,
    Zo’n compliment heb ik lang niet meer gehad, doet me goed 🙂

  13. Apiedapie zegt:

    Ik ben dol op krassen. Ik kras me rot op van alles en nog wat. Nooit geweten dat je er aanstekers mee kon winnen.

  14. Je kan het altijd iemand schenken voor de uitzet 😉

  15. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Misschien kras je wel te veel 🙂

    @ Kitty,
    Dat is ook een goeie, want de scheidingen zijn niet van de lucht!

  16. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Je kan het aan goede doelen schenken of verkopen en het geld aan goede doelen schenken! Ik ben ermee opgehouden, won nooit iets. Zelfs geen aansteker… 😦

  17. Corline zegt:

    Ik ken iemand die iemand kent die 9 ton gewonnen heeft. Dat straalt toch een beetje op je af. 😉

  18. Appelvrouw zegt:

    Rebelse huisvrouw,
    Ik ben het allerbeste goede doel (voor mezelf)

    @ Corline,
    ARGHHH.
    DAt is toch belachelijk veel, zoiets zou ook niet mogen, ik vind een ton ook wel genoeg, dan kunnen er 9 mensen een ton winnen, dat is toch veel leuker? Of 18 een halve ton. Beter verdelen, nog meer verdelen, iedereen wat minder veel mensen blij.

  19. Rob Alberts zegt:

    Geweldig!
    Je hebt aan het begin van het bbq-seizoen een aansteker gewonnen.
    Wat ga je zoal laten verbranden?
    Vriendelijke groet,

  20. Appelvrouw zegt:

    Rob, de kooltjes lijkt me een goed begin.

  21. Rob Alberts zegt:

    Zinderend roodgloeiend vind ik altijd een pracht om te bekijken.
    Sinds ik geen vlees meer eet heb ik ook niet meer zitten staren in een vuurtje.
    Maar omdat ik nu elektrisch kook heb ik ook geen lucifers in huis.

    Jij hebt het begin al.

Geef een reactie

