Geen blote borsten weer!

Lekker weer, echt mijn weer, fris, regen en wind.
Weer om wakker van te worden en verse lucht in te ademen.
Gelukkig is het nog lang geen blote borsten weer!

blank
blote borsten

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

22 reacties op Geen blote borsten weer!

  1. Appelvrouw zegt:

    Anoniem via belgacom,
    zonder je naam en e-mail adres komt je cryptische reactie er niet in.
    Het is nogal makkelijk om anoniem iets te roepen.
    Als je dezelfde reactie alsnog geplaatst wilt zien dan moet je een naam en mailadres invoeren.
    Mailadressen worden niet openbaar gemaakt.

  2. Woensdag wasdag, het is duidelijk πŸ˜‰

  3. Letterzetter zegt:

    Ach gut, ze hebben kippenvel… πŸ™‚

  4. Corline zegt:

    Leuke foto, met die glanzende spinnenwebbenhaartjes! πŸ™‚

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Mokums meisje, euh… bedoel je dat de bh’s aan de lijn hangen?
    (dat hebben deze meisjes toch neit nodig!)

    @ Letterzetter,
    Jij ziet ook alles.
    Ik ging in t-shirtje steppen vanmiddag, die meisjes zijn koukleumen.

    @ Corline,
    Dankje πŸ™‚

  6. Nee geen BH, die hebben ze inderdaad niet nodig. Maar de rest van hun kleertjes… πŸ˜‰

  7. Appelvrouw zegt:

    Mokums meisje,
    oh, kleertjes, van de linker is haar jurkje aan een kant afgezakt.
    En de rechter draagt nog een lange rok en open gevallen stola.
    Je werd toch niet teveel afgeleid dat je die kleren niet meer zag? πŸ™‚

  8. Gelukkig maar. Veel blote borsten zien er nou eenmaal uit als platgeslagen pannenkoeken waar je een vervelende mug op je rug mee dood kan meppen. Liever een diep uitgesneden decolletΓ© waar je stiekem in kan gluren …………. veel spannender πŸ™‚

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    LOL (maar wel een beetje sneu voor borstenbezitsters die die vorm hebben).
    Hoeveel borsten heb jij dan wel gezien! Kan me voorstellen dat je liever gluurt, dat geeft altijd een mooier beeld, want je maakt het zelf.

    Ik ben zelf sowieso niet zo van het blote. Mannen mogen van mij ook hun shirt en short wel aanhouden, ja, Γ©n sokken, en een muts over het hoofd mag ook.

  10. EJW zegt:

    Het zijn pronte borsten, zeker geen egelsnoetjes

  11. Tegenwoordig heeft de fitness waar ik train de sauna afgeschaft maar daarvoor maakt ik er zo’n 4x per week gebruik van. De ruimte werd door zowel mannen als vrouwen gebruikt en mocht alleen betreden worden in adams/eva’skostuum πŸ™‚

  12. Aad Verbaast zegt:

    Tja, dar roept natuurlijk meteen de (wellicht zelfs prangende) vraag op wanneer het voor jou dan wel blote-borsten-weer is.

  13. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    πŸ™‚
    Hoe komt het toch dat jij aan egelsnoetjes denkt.
    Ik vind ze wel iets tΓ© strak (stijf).

    @ Henk,
    Ohzo. Hier ging ik tot een paar jaar geleden naar de sportschool, ook met sauna.
    Maar de mannen droegen een doek om hun middel, de hele tijd. En de vrouwen zelfs tot over de boezem. Ook in de hete cabine, misschien zelfs het koude bad maar dat weet ik niet zeker want daar heb ik ze nooit gezien.
    Maar in de kleedkamer zag ik de vrouwen dan weer wel bloot, toch niet herkenbaar met wat jij zag πŸ™‚

    @ Aad,
    Dat is een moeilijke vraag. Ik hou mijn borsten altijd verborgen, zelfs onder de douche, voor mij is het dus nooit bloteborsten weer, een kort rokje droeg ik tot voor kort om dat goed te maken, maar dit jaar heb ik besloten dat korte rokken ook afgeschaft worden, alles bedekken is mijn motto.

  14. reinejragolo zegt:

    Wat volgt?
    Een scheerapparaat?

  15. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Een epilady

  16. Apiedapie zegt:

    Blote borsten weer zou het altijd moeten zijn. Vrijheid blijheid. En niet van dat benauwde.

  17. Appelvrouw zegt:

    Apiedapie,
    Zelf ben ik voorstander van blotenvoeten weer. Dat is pas vrijheid.

  18. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Nou, vandaag is het in elk geval beslist geen BB-weer – het lijkt wel herfst. Wind, regen, storm… brrrr…

  19. Rick zegt:

    en ik mag zo graag naar je blote borsten kijken

  20. Appelvrouw zegt:

    @ Rebelse huisvrouw,
    Heerlijk, herfst!
    Dan ga ik op herfstvakantie!

  21. Appelvrouw zegt:

    @ Rick,
    πŸ™‚
    Ze zijn niet te bezichtigen.

  22. Rick zegt:

    ach, nou ben ik helemaal sneu

Geef een reactie

