Eikel

Ik kon het niet geloven, echt niet.
ManB liet me vorige maand uit aan de NijeDrintsewei, nabij de poepedobbe.
Het is het stuk natuur wat ik altijd zo graag heb willen zien als ik er langs fietste als ik naar Vroems ging.
De parkeerplaats was wat verwoest, allemaal bomen gerooid, zelfs het bankje en de tafel waren uitgegraven.
Maar wij gingen het wandelgebied in.
En wat zag ik daar?
Nee, dat geloof je niet, maar ManB zag het ook.
Het was eikelverzamelaar uit die pixar film.
eikel1

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Eikel

  1. Letterzetter zegt:

    Tja, in het kader van bosbeheer wordt er door Staatsbosbeheer flink om zich heengerooid. Je zult in Nederland nooit een mooi, dikbegroeid bos vinden. Voor het zover is, zaagt Staatsbosbeheer de poten onder je genietersstoel weg. Eerst werd elk gevallen takje opgeruimd, toen moest alles blijven liggen in het bos, maar als zaagje bij paaltje komt moet het weer weg. Inclusief bankjes enzo. Die worden pas na geruime tijd herplaatst, als ze al herplaatst worden…
    Maar deze mooie figuur kan nog veel eikels vinden in de bosjes van Bakkeveen!

  2. Zie te zien is het daar lang niet pluis in de Poepedobber 🙂

  3. EJW zegt:

    Heeft ie nog wel een paar eikels voor jou overgelaten? Zo nee dan is het een echte eikel

  4. gnossie zegt:

    Als je er geen foto van gemaakt zou hebben had ik het ook niet geloofd!

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    Als ze toch zoveel rooien begrijp ik niet dat ze niet op meer plaatsen gewoon boomstammen leggen als bankjes.
    Dat is veel leuker!
    In bakkeveen zag ik ook wel heel erg veel denneappels.

    @ Henk,
    🙂

    @ EJW,
    Hij liet alleen denneappels liggen, dus ik heb wel wat, voor de vuurkorf.

    @ Gnossie,
    🙂

  6. Rick zegt:

    wat een toeval en hoogtepunt, wel handtekening gevraagd?

  7. Appelvrouw zegt:

    Rick, hij had zijn handen al vol, pasten geen pen meer bij 😦

  8. ha leuk Appelvrouw 🙂 Rico heeft hem ook, deze eikelman.

Geef een reactie

