Eigen land eerst

Vervolg op een tripje door de provincie met HtD

Termuntenzijl-Punt van Reide.

Provincie-Groningen-Termuntenzijl-punt-1

Provincie-Groningen-Termuntenzijl-punt-2

Provincie-Groningen-Termuntenzijl-punt-3

Provincie-Groningen-Termuntenzijl-punt-4

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Eigen land eerst

  1. Ik ga voor foto 2. Landschapsvervuiling door windmolens maar fotogeniek vind ik ze wel

  2. Appelvrouw zegt:

    Ik ervaar ze niet als horizon vervuiling. Als ik kijk naar de onderste foto, daar is de horizon heel ver weg, en dan is zo’n molentje toch prachtig.

  3. cornutus zegt:

    Leuke serie. Met vakantie verlaat ik het liefst Nederland (op een of andere manier trekt het buitenland heel erg). Maar de laatste tijd maken we steeds vaker uitstapjes naar allerlei leuke oude plekken in Nederland. En dat is verbazingwekkend leuk!

  4. EJW zegt:

    Ik heb ook met plezier je serie bekeken. Windmolens hebben wel iets, niet dat ik ze overal mooi vind maar in sommige landschappen staan ze wel. Ze geven er een futuristisch tintje aan.

Geef een reactie

