Sex en muizenissen 18+

kijkwijzer
Proefdieren mogen alleen nog gebruikt worden als er geen andere optie is, dat is de wens van de pvda.
Maar wat lees ik nou?
Ze hebben muizen gebruikt voor iets totaal onzinnigs.
Hoe meer sex de muizen hadden hoe slanker en hoe scherper- beter hun hersenen.
Veel sex schijnt dementie te voorkomen.
Moesten die arme muizen daar dag in dag uit sex voor ondergaan met van die apparaatjes in hun hoofd gebouwd om de hersenfuncties te meten?
Alleen maar om dementie bij mensen te voorkomen en de bmi omlaag te krijgen?
Ik heb ook wel eens gelezen dat tweetaligheid dementie voorkomt, dat lijkt me een stuk makkelijker, een beetje Fries en een beetje Hollands praten en klaar.
En minder eten en meer bewegen schijnt je bmi ook prima omlaag te krijgen.
Wat een gedoe zeg, met sex!
Denken die dierproeftesters soms dat het voor de mens zo leuk is om dag in dag uit sex te hebben?
Hoe gaan ze dat opleggen aan mensen zoals ik, vol frustraties?
Denk maar niet dat ik me sex laat aanpraten, er zijn zoveel lekkerdere dingen in het leven.
Ik ken genoeg affaires waar je alleen maar dik van wordt, en over dementie wil ik het dan nog niet hebben, zo weinig inspirerend!
Hebben ze dat ook gemeten?
Ik trap er niet in hoor, ik heb sex uit mijn assortiment geschrapt.

Maar als je nu denkt dat sex genoeg is, nee hoor,
er is er weer iemand die heeft uitgevonden dat we tijdens de sex te vaak naar een snelle hap graaien.
Aldus dietiste Zijlstra: kies tijdens de penetratie eens voor walnoten met gezonde oliën.
Zie je het voor je?
Zit die man lekker in je,
denk je dat het grote werk gaat beginnen,
je bent er helemaal klaar voor,
zeg maar gerust dat je nauwelijks nog geduld hebt.
Kraaakk!
Zit ie een walnoot te kraken!
Ik wist niet wat ik hoorde.
Goede sex behoeft geen voer, zou ik denken.
Maar ja, wat weet ik nou van goede sex,
ik ben maar een gefrustreerde vaginist die zonder sex ook wel een walnoot eet.
Alsjeblieft, ik word steeds gefrustreerder van al die gezondheidsclaims en dwangmatige voeding en sex.
Ik voel me zo onderhand uitgehold, leeg,
en eenzaam.
peru

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Sex en muizenissen 18+

  1. Virginie zegt:

    Als ik me niet vergis zijn noten een goede bron voor arginine, het spulletje dat meer bloed naar de geslachtsorganen doet stromen. Toch wel handig. Mij is echter niet bekend of de walnoten oraal of rectaal moeten worden toegediend.
    Als je een andere manier weet om het bloed naar de geslachtsorganen te laten stromen kun je de walnoten altijd nog in een salade verwerken.

  2. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Woeaaahhh Appelvrouw!!! Ik zag het ook voor me ja, dat walnoten kraken. Heerlijk! Maar het is idioot ja en inderdaad: het wordt ons allemaal wel erg opgelegd hoor. Vermoeiend.

  3. EJW zegt:

    Walnoten kraken tijdens de sex, ik moet er niet aan denken. Om de beurt aan een lolly likken lijkt me sensueler. Je moet wel oraal ingesteld zijn. Leuk plaatje heb je geplaatst. Ze heeft er zin in zo te zien..

  4. reinejragolo zegt:

    Als je toch echt niet meer weet wat voor’n cadeautje je moet kopen dan kun je wel met zo’n thee-
    pot op de proppen komen.

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Virginie,
    Je bedoelt met arginine, het anti verouderingsmiddel?
    Ik eet veel noten, zou het ook voor vrouwen werken?
    Ik denk niet dat je ze rectaal moet gebruiken, dan lijken het verouderde aambeien.
    Dat kan niet de bedoeling zijn voor een goede doorbloeding.

    @ Rebelse huisvrouw,
    🙂
    Door jouw opmerking snap ik nu pas waarom ik de laatste zo moe ben!

    @ EJW
    Ik kan er nog wel iets spannends bij voelen, dat hij even “bedenktijd” nodig heeft. En plagerig die noot kraakt…
    Ja, lollies, wat een gedoe, een stukje zoethout lijkt me dan nog wel wat, dan plakt je mond niet zo.
    Ik denk niet dat dat bevordelijk is voor de afremtijd die de man soms zo hard nodig heeft. Maar dat is misschien ook niet zo bezwaarlijk als je toch oraal ingesteld bent…
    He kom, nu worden het wel erg concrete praatjes van me. Tijd om te gaan slapen.
    Ik vind de vrouw op het plaatje er niet uitzien of ze er zin in heeft, haar mond lijkt ook afgeplakt.
    Met zo’n gat voel je toch niets meer? Heeft natuurlijk wel voordelen…

    @ Reine,
    LOL.
    Dat ga ik onthouden, een stortbak zou ik het eerder noemen.

  6. Rick zegt:

    Ik ga toch voor sex op zijn Grieks met Yogurt

  7. Appelvrouw zegt:

    Rick,
    Ik las bij iemand op zijn blog dat er vrouwen in Griekenland zijn …nou ja, dat had niet zoveel met Grieks te maken maar met multiculturele verwachtingen van mannen die voor 5 euro de mond van een vrouw konden open krijgen.
    Misschien wel voor dat hapje Griekse yoghurt…

  8. een vruchtbare overdenking weer, Appelvrouw.
    Misschien is een walnootje na de sex een idee; gezonder als een sigaret 😉

  9. Ik ga voor dementeer-seks want bij mijn geboorten werden mijn ouders al gecondoleerd. Infaust zijn we allemaal. We weten steeds meer van seks, maar of die seks er beter door wordt betwijfel ik.

    Groet,
    Robert Kruzdlo

  10. Mark zegt:

    Ik hoor het wel weer hoef jouw niet bellen appelvrouw om als proefkonijn te dienen,maar denk dat er nog genoeg noten te kraken zijn in deze wereld.

  11. Wat is de PVDA humaan hé !!!. we maken ons druk om een paar rotmuizen terwijl je als oudere burger uitgekotst wordt door deze overheid …….. laten we nog maar eens 80 verzorgingstehuizen sluiten.

    Wist je dat er ook allerlei voedingssupplementen zijn die de productie van sperma flink verhogen ?
    Welke vrouw zit er nou toch eigenlijk te wachten op een halve liter pap ?

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Kitty,
    Vanmiddag had ik het er over met HteD, hij vond pindakaas met nootjes lekkerder,
    Als de vrouw dan wat chocola eet, krijg je een pindarotsjeskus.

    @ Robert,
    We worden door al die kennis steeds ontevredener.

    @ Mark,
    Je mag wel eens bellen voor een andere noot.

    @ Henk,
    Ik denk dat ik daarom ga stemmen op de pvda.
    Normaal gesproken doen we er alles aan muizen te vergiftigen.
    Het valt me nog mee dat ouderen niet de opgelegde keuze krijgen tussen een vrijwillig levenseinde (wel zelf doen), of geen recht meer hebben op hulp.

    Nóg meer productie van de man?
    Ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die er wel pap van lusten…
    Maar zou het voor de man ook een meerwaarde hebben?

  13. Mark zegt:

    Een kokosnoot is dat net iets te veel van het goede ??

  14. Appelvrouw zegt:

    Mark,
    Een kokosnoot kraken in bed geeft teveel knoeierij.

Geef een reactie

