Zo, die heb ik terug

Hehe.
ManB is weer voor een heel jaar thuis. Volgend jaar gaat hij weer.
Maar dan ga ik niet klussen maar ook lekker thuis vakantie houden.

klokje van thuis

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Zo, die heb ik terug

  1. Rob zegt:

    Wat een luchtfoto laat je zien!

    Jullie zijn toch het zonnetje in elkaars leven?

    Vrolijke zondaggroet,

  2. Is dit een Jakartaanse zonsondergang ? Errug mooi

  3. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Prachtfoto is dat! Heerlijk dat manB weer thuis is Appelvrouw. Soms is het wel lekker om elkaar even te missen, vind je niet? En volgend jaar kun je misschien overwegen om mee te gaan, is ook leuk!

  4. EJW zegt:

    Volgend jaar weer? Een vakantie in Hannekerveen is toch ook fijn?

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Nou het zonnetje in elkaars leven klinkt met iets te lyrisch.
    Gelukkig ken ik meer mensen die mij ook een zonnig gevoel geven.
    Maar wij zijn een beetje afwijkend tot elkaar gekomen. Eigenlijk zijn we uitgehuwelijkt.
    In de loop van de tijd ontstaat er wel vertrouwdheid en zelfs een vorm van genegenheid.

    @ Henk,
    Ik weet niet of je in Jakarta de zon kunt zien ondergaan maar het zal er vast wel ergens in de buurt zijn.
    Manado, paar uur vliegen van Jakarta.
    Ik stik altijd van jaloezie hoe ManB gewoon een foto mooi krijgt door de juiste instellingen.
    Of zou het komen door de kleuren en lichtval die je daar hebt.

    @ Rebelse huisvrouw,
    Ik heb hem niet gemist, was veel te druk! Ik heb zelfs heel erg genoten van het alleen zijn.
    Het was gewoon lastig dat hij ziek was, dan heb je de hele tijd onzekerheid.
    Maar als je van iemand houdt en die persoon eventjes mist met de zekerheid dat je hem weer gaat zien dan is het wel lekker.

    Je denkt toch niet dat gek ben? Ik ga Ć©cht niet mee hoor. Vreselijk, net een nachtmerrie.
    Ik kan toch nergens uit de voeten. Laat mij nou maar gewoon thuis, dat is veel leuker.

    @ EJW?
    Ja, ManB is helaas groot gebracht met verre vakanties. Hij moet ver weg voor het vakantie gevoel.
    Hannekerveen kent hij niet. Ik trouwens ook niet, maar ik geef de voorkeur aan Bakkeveen.
    Al wordt het dit jaar Slochteren, is nog dichterbij huis.
    ManB mag natuurlijk niet mee, want in Nederland krijgt hij geen vakantie gevoel. Ik wel, ik heb het zelfs al in de achtertuin, of als ik een massage krijg.
    Hij moet daar helemaal voor naar Indonesiƫ, daar heb je wel allerlei soorten masseuzes, de ene doet het nu eenmaal lekkerder dan de andere.
    Maar ik heb hier ook een lekkere masseur.
    Maar waar ligt Hannekerveen nou?
    Over 2,5 weken ga ik – zoals het nu lijkt, naar Bargerveen. En geen last van een jetleg, of uren in de rij, en je vlucht missen, of ongemakkelijk in zo’n vliegtuig zitten.
    Nee hoor, al die ellende heb je in Nederlands niet.

  6. Rick zegt:

    Verdorie weer toezicht bij al het kattekwaad

  7. Appelvrouw zegt:

    Rick,
    Maar als er geen toezicht is is het niet spannend. Vrij spel is saai.

  8. Rick zegt:

    das ook weer waar

Geef een reactie

