Ik wou hem wel kussen!

U denkt natuurlijk dat ik een eenzame vrouw ben die thuis met bitjes en batjes zit te worstelen, maar vergis u niet!
Ik heb soms heel leuke contacten. Afgelopen maand heb ik daar hard aan gewerkt.
Wat heb ik het goed, dacht ik soms.
Maar vandaag was wel een enorme topdag!
Vriend GM heeft onlangs mijn loopfiets gerepareerd, het ding was al jaren onbruikbaar.
Maar het had natuurlijk alleen een mannenhand nodig.
Daar weet ik zelf ook alles van.
Vandaag nam GM me mee naar Lauwersoog voor een looptest.
lauwersoog1
Het ging geweldig!
Ik keek mijn ogen uit en soms zag ik GM ook nog even.
En prachtige bootjes!
lauwersoog2
Ik kreeg die ouderwetse blijheid en vrijheid terug, oh wat was ik blij! Zomaar op mijn eigen benen lopen!
Ik wou hem wel kussen! (GM bedoel ik dus).
Maar we liepen zo gezellig dat ik vooral genoot van het geheel en vergat te kussen.

lauwersoog3

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Ik wou hem wel kussen!

  1. Mooi, om te lezen dat je zo genoten hebt.
    Bemoedigende groet,

  2. Appelvrouw zegt:

    Zinnen,
    Dankje.

  3. Apiedapie zegt:

    Nou daar is GM klaar mee, heeft ie helemaal voor niks jouw fiets gerepareerd!

  4. Het zijn maar kleine dingen des levens maar wat is het fijn als je daarvan kan genieten

  5. EJW zegt:

    Van de week een fietstocht gemaakt en toen besefte ik hoe gezegend je bent als je alles kunt doen. Mooi dat ze zo genoten hebt, maar jammer dat je vergat te kussen. Als dat goed gedaan wordt is dat best lekker.

  6. Appelvrouw zegt:

    @Apie,
    😦 wrijf het er maar in, alsof mannen alleen maar gekust willen worden! Ik heb het altijd wel geweten.

    @ Henk,
    Voor mij zijn dit geen kleine dingen, dit is zo ongeveer het hoogt haalbare. Bewegen is een groot goed, ik zie het ook als geestelijk bewegen zodra je weer op eigen benen staat.

    @ EJW,
    Wat heerlijk dat je je daar bewust van bent.
    Nou pech, ik ben een slecht kusser. Eigenlijk heb ik er een hekel aan, ben niet zo oraal ingesteld. Mijn mond is alleen om te eten en te praten.

  7. Die kusjes houdt GM gewoon tegoed, dat kan toch ook??! 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    🙂
    Nee dat kan niet, ik hou helemaal niet van kussen.

  9. Rick zegt:

    wellicht kan een kus cursus uitkomst bieden?

  10. Appelvrouw zegt:

    Rick, nee hoor, op mijn leeftijd? Daar ben ik echt te oud voor (en vastgeroest)

  11. Rick zegt:

    ach, ik dacht vooruitstrevend en modern, weg met het bezitterige en voor de vrijheid blijheid

  12. Appelvrouw zegt:

    Rick, vrijheid blijheid, precies, geen gekus!

  13. Rick zegt:

    i know

Geef een reactie

