Dwars door de regels heen (poezie

Volgens mij is het vandaag de laatste dag van de poëzie,
en ik moest kiezen tussen deze,
of een andere.
Het werd deze omdat die andere dan later nog kan.

Er is hier dwars door de regels heen geschreven,
het werd teveel tekst,
daarom heb ik die maar weggelaten
om het zo eenvoudig mogelijk te houden.
Er zitten dan ook geen diepere lagen in verborgen.

(herinner je je de groep “Kort van stof” nog die Vroems oprichtte?
daar moet ik ineens aan denken,
want ik gebruik teveel tekst!)

grunomeer

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Dwars door de regels heen (poezie

  1. Robert Kruzdlo zegt:

    Over de diepere lagen – in je schrijven – valt niet tegen op te schrijven. Zwijgen is ook een kunst. Als je het met zo weinig mogelijk woorden wil doen dan heb je niet nieuws te vertellen.

    Wat een dijk van een woord is die foto.

    Groet,
    Robert Kruzdlo

  2. reinejragolo zegt:

    Het hanteren van regels binnen en buiten de poëzie is dat Appelvrouw er al snel maling aan heeft.

  3. broekstukken zegt:

    :

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Robert,
    Zo kort had ik het moeten zeggen.

    @ Reine,
    Mag ik vriendelijk glimlachen om je mensenkennis?

    @ Martin,
    Dat is ook een mooie reactie.

Geef een reactie

