poesie album – lijnen zonder regels

Vanmiddag trof ik dit prachtige gedicht.
Zo eenvoudig en goed te begrijpen, geen onderliggende lagen of dieptepunten.

Ik noem het: lijnen zonder regels
blank
poesie lijnen zonder regel

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op poesie album – lijnen zonder regels

  1. Letterzetter zegt:

    Mooie lijnen! Waar?

  2. reinejragolo zegt:

    Vorstscheuren verdwijnen na de winter wel weer.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Letterzetter,
    ca. 500 meter verderop naar links.
    Kardingermaar.
    Je kunt het niet zien (ik niet althans) op de foto, maar als je rechtdoor fietst kom je bij het sportcentrum Kardinge uit.
    En als je achteruit gaat kom je bij de Noorddijker molen

  4. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Oh, dat is van de vorst?
    Ik dacht van de wortels van de bomen, mar dat is op die plaats natuurlijk niet logisch, je hebt vast en zeker gelijk.

  5. Je kunt er een liniaal langs leggen ja. Maar ik ben meer van de verrassing om de bocht, en die heb je hier niet 😉

  6. Ik fotografeer ook wel eens buiten de vastgestelde regels om 🙂

    Schaduwlijnen zijn er wel degelijk

  7. Robert Kruzdlo zegt:

    Mooie regels om overheen te fietsen, tonen van lucht die je verplaatst. Was het meteen met je eens…

    Groet,
    Robert Kruzdlo

  8. EJW zegt:

    ”Lijnen zonder regels,” mooie poëzie zonder ingewikkeldheden Valt dit onder fotopoëzie?

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Mokums meisje,
    Eerder hield ik ook van bochtjes, maar ik ben er achter gekomen dat daar niets anders licht dan aan het einde van een rechte weg.

    @ Henk,
    Ja maar jij weet wat die vastgestelde regels zijn, dan is het makkelijker er naast te fotograferen.
    Ik doe maar wat, en dan krijg je schaduwregels.

    @ Robert,
    En ze kaboeng kaboeng kaboenge niet, dat zou wel een mooie kadans geven.

    @ EJW,
    Het valt onder de regels 🙂

  10. broekstukken zegt:

    lijnen zonder regels
    afvallen zonder pijn
    na de hemel groeien
    zo lang het kan

    lijnen zonder regels
    ze liggen op de straat
    om te overrijden
    zonder dat je ’t merkt

    lijnen met regels
    zijn er om te wantrouwen
    om open te wrikken
    weg de vorst die dat verbiedt

  11. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Oho, jij kunt ook aardig dichten.
    Lijnen met regels
    zijn er om te wantrouwen,
    dat vind ik een goede.

Geef een reactie

