Pabo sigaretje (18+)

blank
In de aanbieding?
Roken & impotenco

Ik heb me altijd afgevraagd wat je met zo’n joekel moet doen.
Maar dit plaatje geeft eindelijk duidelijkheid.
Roken kan impotentie veroorzaken, en daar heeft de PABO op ingespeeld zodat de man zich niet meer onvermogend hoeft te voelen.
Maar waarom in godsnaam zo’n verschrikkelijk groot ding!
Een sigaret is toch ook niet zo groot?

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Pabo sigaretje (18+)

  1. Om te imponeren, denk ik
    of het zoveelste teken dat de mensch hebzuchtig is……

  2. olijf zegt:

    Wat een merkwaardige fallus. Ik zou er bijna weer van gaan roken. Is dat ding met de harige balletjes eveneens in het Oostblok geknutseld?

  3. EJW zegt:

    Het is een schroefdraaduitvoering. Dat is wel nodig met zo’n gevaarte

  4. Goengaer zegt:

    18+? doe daar een paar jaar bij voor het past of bedoel je dat je niet voor je 18e mag roken?

  5. vrederat zegt:

    Ik denk toch een onderhuidse poging aan te tonen dat de bedenkers hoewel ze niet voor roken zijn toch desondanks ook risicos zien in sexuele activiteiten. Ik maak me vooral zorgen over de kleur. De gevaren van cadmium moeten ook niet onderschat worden.

  6. Mark zegt:

    Ja waarom zo groot ?? Bij sommigen is maat nooit

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Artafterallart,
    Oh, daar zeg je wat, impotenco betekent misschien wel imponeren.
    Hebzucht? Ik vraag me af of de vrouwen zoiets willen hebben.
    ’t Zal toch wel anders was het niet te koop.

    @ Olijf,
    Als ie niet zo groot was wilde ik hem best hebben, maar sommige speeltjes stinken zo erg dat je inderdaad maar beter kunt gaan roken.

    @ EJW,
    Maar een schroef begint klein, zie eerst die kop maar eens weg te krijgen.

    @ Goengaer,
    Ik bedoel niet zoveel, maar je hebt gelijk, zou 30+ beter zijn?

    @ Vrederat,
    Dus er valt niet veel plezier mee te beleven, alle genotsmiddelen de container in.

    @ Mark,
    Jij maakt het helemaal spannend door je zin niet af te maken 🙂

  8. reinejragolo zegt:

    Ik weet even niet wat te zeggen Appelvrouw.

  9. Inderdaad een stuk groter dan een sigaret maar een peuk is dan ook enkel voor in de mond bedoelt. Voor die uit de kluiten gewassen zuurstok moet je even je fantasie gebruiken maar als je eenmaal de weg weet heb je er meer plezier van dan van een sigaret. Is trouwens nog gezond ook 🙂

  10. fulpsvalstar zegt:

    Is dat een genotsmiddel of een knots(middel)?

  11. Mark zegt:

    Inderdaad maar was dan ook wel heel diep onder de indruk van een dergelijk formaat,jij niet dan of wel wat gewend misschien.Of altijd al een zware pijp gerookt.

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Valt je mond open?

    @ Henk,
    🙂
    Mijn fantasie slaat hier niet van op hol, behalve dan het idee dat het een zuurstok zou zijn, maar dan nog, zo groot is mijn mond nou ook weer niet.

    Over gezondheid valt nog wat te twisten, zoals Vrederat al aangeeft met de gevaren vor die rode kleur het cadmium.
    Daarom stinken die dingen zo verschrikkelijk dat je ze niet eens durft te gebruiken.

    @ Fulpsvalstar,
    Tja, dat zal van ieders eigen interpretatie afhangen.
    Voor mij is het een weggooimiddel.

    @ Mark,
    Ik ben inderdaad niet onder de indruk van zo’n formaat,
    mannen denken nu eenmaal dat ze er goed aan doen je zoiets cadeau te geven.
    Het was niet de eerste die onbruik was.
    Pijp roken is niks voor mij.

  13. reinejragolo zegt:

    ‘valt’ je mond open?’
    Wat je zegt Appelvrouw. Ik kom uit een ouderwets gezin van het platteland. Je zag de stier de koe wel dekken maar verder sprak je er niet over. Zo’n kunstpenis is banaal en behoort tot de stadse fratsen.

  14. Appelvrouw zegt:

    Reine,
    Oh, ik ben ook op het platteland groot geworden en daar hadden ze, voor zover ik weet, dit soort dingen inderdaad niet, maar daar hadden ze dan ook weer potente mannen en dus is zoiets overbodig.

  15. Arjan Fernhout zegt:

    Volgens mij is het anti-antirook plaatje? Dus in het verlengstuk van b.v. wijlen Theo van Gogh, de gezonde roker. De taal is Servisch. Herken ik omdat een Joegoslavische vriendin had die later eerst miljonair werd om vervolgens dood te gaan aan roken. Ik heb nog een foto van haar gezien met haar glimlach niet lang voordat ze overleed, samen met haar (volwassen) huilende dochter. Dus laten we het toch maar houden op een antirook-plaatje. Die pik is m/v inderdaad treffend idioot.

  16. kleinborkel zegt:

    Heb er Google translate op losgelaten. Volgens de vertaling staat er: ‎roken ‎kan de ‎bloedsomloop ‎verminderen en ‎veroorzaakt ‎impotentie. Dat moet dus haast wel een anti-rookplaatje zijn. ;-).

  17. Appelvrouw zegt:

    @ Arjan,
    De gezonde roker, kuch. Ik heb me ook al vaker voorgenomen eens te beginnen met roken maar tot op heden is het er niet van gekomen, het zou me niet verbazen of ik zou er een stuk van opknappen!
    En dat je van roken impotent kunt worden vind ik net zo’n kreet als: als je door rood licht rijdt kun je doodgereden worden. Maar als je door groen rijdt evengoed!

    Dat je zo’n tekst/taal herkent. ik kan dat niet.

    @ Kleinborkel,
    Dank voor je moeite.
    En als het antirook is, dan kan het best van mij zijn, want ik ben altijd een felle anti-roker geweest.

  18. broekstukken zegt:

    Heb je die gebuikt als piek op de kerstboom?

  19. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Dat je toch aan zoiets denkt!

Geef een reactie

