Het resultaat van bloggen

Ik las bij Jokezelf, en enkele anderen hun jaaroverzicht.
Hier het mijne.
35.000 in 2013. 13 keer uitverkochte Opera House.
Bedankt lezers, en leuke reageerders!
ik blog nog wel even voort

blogland

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Het resultaat van bloggen

  1. Je moet je jaaroverzicht even wijzigen van private naar public (rechts bovenin) voordat iemand het kan inzien dommie 🙂

  2. Appelvrouw zegt:

    Wat? Was je zo nieuwsgierig, Henk?

    Bedankt voor de tip (en het compliment), ik moet dat nog uitzoeken

  3. Nou doet ie ‘t

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk, dat had je me zelf geleerd.
    Heb je wat aan die info? Ik zelf niet.

  5. Mooi resultaat Appelvrouw.
    Ik heb niet zoveel hoor, zot ook veel meer op facebook dan hier. Ik heb ruim 20.000 views over de helle tijd hier geblogd vanaf het begin:)

  6. jokezelf zegt:

    Dit is wel heel erg indrukwekkend! Gefeliciteerd met het resultaat. 201 blogs in één jaar! En dan al die bezoekers. Dan moet je toch wel een blogje kunnen schrijven, zou ik zo zeggen.

  7. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    Ik was niet eens van plan op dat resultaat te kijken, tot ik elders wat leven zag omtrent wie de meeste heeft…

    @ Joke,
    Dankzij jouw berichtje ging ik even kijken. Maar Selma en Sivertje hebben echt véél meer.

  8. Ximaar zegt:

    Ik las dat op mijn blog 17x de bezoekers van dat operahuis zijn langsgeweest. Daar Syd ik Ney op te wachten, ik heb liever bezoekers uit de buurt. Ze vergeten ook te vermelden dat een kwart daarvan mijn eigen bezoekjes zijn en de rest meerdere malen een paar minuten zijn langsgekomen. WordPress meet immers pageviews en niet het aantal unieke bezoekers. In het operahuis verblijven mensen gemiddeld 60x zo lang per bezoek. In tijdgemeten bij mij in totaal dus hooguit 1 operahuis die halverwege de voorstelling weggaan. 🙂

  9. Het is niet meer dan een jaaroverzicht en alles wat daarin staat kan je ook ongeveer aflezen uit je eigen statistieken. Sinds augustus 2011 telt mijn blog 568.153 kliks. Fotografie is blijkbaar populair maar moet natuurlijk er wel bij zeggen dat enkele regionale sites mijn items met regelmaat linken. Natuurlijk kan ik zeggen dat me dat niet interesseert maar dan lieg ik. Fotograferen blijf ik sowieso wel doen maar het geeft wel een extra ‘drive’ als je onderwerpen veelvuldig worden gezien

  10. EJW zegt:

    Dat staatje met die opera en dat vuurwerk heb ik niet geplaatst omdat velen dat al gedaan hebben. Ik vraag trouwens af wat je zoekt, misschien en paar barbies of een blog wat je kwijtgeraakt bent?

  11. Appelvrouw zegt:

    @ Ximaar, dank voor je heerlijk relativerende bericht.
    Ik heb echt nooit opgelet wat wp meet. Maar ik ben me er ook wel van bewust dat het verder weinig zegt, vond het wel grappig om bij anderen te zien, en zo op het idee te komen eens bij mezelf te kijken. Het heeft alleen geen zin. Ik vind zelf kwaliteit ook wel belangrijk, niet zozeer kwaniteit, en sommige mensen schrijven prachtig, maar netwerken niet en krijgen daardoor minder bezoekers. Soms kun je het allemaal maar beter niet weten.

    @ Henk,
    Foto’s kijken is lekker eenvoudig, je hoeft geen lappen tekst te verorberen en kunt snel weer naar de volgende. Dat telt misschien ook wel mee. Zelf vind ik dat jammer, ik kijk altijd graag wat langer naar een foto als die iets speciaals heeft. Ik maak dan ook niet altijd een rondje bloggers maar kies voor wie ik op dat moment het meeste tijd heb.
    Een teller is wel aardig te weten dat er nog mensen komen bij je. Als er bij mij niemand kwam zou ik ook niets online plaatsen. Hoogtijdagen van toen het VK blog nog bestond liggen nu ver achter me, en ik neem genoegen met minder. En ben me er ook van bewust dat ik de spirit van voor Vroems dood kwijt ben.

    @ EJW,
    Wat ik zoek?
    Als je niet zoekt zul je nooit iets vinden.
    En aangezien ik nogal aards ben aangelegd en vroeger al graag in de grond zat…
    kan het maar zo zijn dat ik mijn wortels zoek, stukjes van mezelf 🙂

  12. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Dat is een mooie score Appelvrouw, mag je best trots op zijn!

Geef een reactie

