Piet en ik

blank
Met Piet kan ik mij uren vermaken,
Piet en ik vormen een soort verbond.
Helaas blijft hij niet lang,
er is al aangekondigd dat hij binnenkort weer weg moet.
Nee, niet naar Spanje
maar ik geloof naar Zuidwolde.
U moet nu niet denken dat Piet mijn minnaar is,
en ook niet die knecht van Sinterklaas,
het is gewoon de hond van de buren.

Piet en ik

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Piet en ik

  1. ramireziblog zegt:

    O, ik dacht de kanariepiet… πŸ˜€

  2. Appeltje zegt:

    Ramirezi, nee dat kan toch niet!

  3. Ik meende al eens gelezen te hebben dat schetige hond zijn heil elders moest gaan zoeken

  4. Appeltje zegt:

    Henk, dat klopt, en daarna namen ze weer een andere hond die ze Piet noemden (dat is in de link te vinden). En Piet vergaat hetzelfde lot, alleen moet hij naar een asiel en niet terug naar zijn vorige eigenaar.
    Ik twijfel er niet aan dat de in het voorjaar weer een hondje nemen. GRRR.

  5. Piet zegt:

    Leve Piet!

  6. EJW zegt:

    Dat is toch geen naam voor een hond. Buren van mij hadden een hond die Fred heette.. De man had een chef met deze naam en dit was zijn wraak.

  7. reinejragolo zegt:

    Met de kruiskop in de mond geschroefd is er dus wel meer aan de hand.

  8. Appeltje zegt:

    @ Kitty (Piet)
    πŸ™‚

    @ EJW,
    Ik geloof dat het wel steeds meer voorkomt.
    Mensen vermenselijken hun huisdier.
    Hier vond ik allemaal namen http://www.hondennamen.net/index.php
    Een hond vernoemen naar je baas of ex lijkt me ook wel grappig.
    Zo kom je nooit van hem los!

    @ Reine,
    Jij ziet ook alles.

  9. Het blijft grappig, een hond die Piet heet. Mijn buurmeisje had ooit een hond die ‘meneer’ heette. Als ze hem riep keek draaiden alle mannen zich om!

Geef een reactie

