Ik wil meer!

Ik kan je voeten zeker wel masseren, heb een cursus voetreflex gedaan, ben geen therapeut en het is maar hobbymatig maar ik doe het met heel veel genoegen.
Dat mailde hij me. Alleen als ik schimmels op mijn voeten had zag hij het niet zo zitten.
En wie kan dat beter begrijpen dan ik. De gruwel van schimmels!
Drie uur later stond ik al voor zijn deur.
Hij lachte, en ik wist dat hij serieus was.
Je wilde toch een cadeautje? Zei hij, inderdaad, dat had ik gezegd, ik wil een cadeautje.
Hij overhandigde me een pakje, geen vibrator hoopte ik, om mezelf te kunnen masseren, maar gelukkig het was een chocoladeletter van puur chocola. Hoe wist hij dat?
En ook nog een gedicht erbij, omdat het Sinterklaastijd is.
Hij verraste me enorm met zoveel moeite en fantasie in het gedicht. Dat belooft wat, dacht ik.
Ja, dit is de juiste man!

Na een kort praatje mocht ik al gaan liggen, gewoon met mijn trui, rok en (katoenen) legging aan, alleen de voeten bloot.
Nou kan ik je niet vertellen hoe ik genoot, werkelijk, deze man is 1000 keer beter dan de voetreflexman die door de ziektekostenverzekering betaalt wordt.
Deze man is een natuurtalent, en hij ging er niet bij zitten, hij wilde staan.
Ohgod, ik wist bijna niet hoe ik het had toen hij ook over ademhaling begon, ik wist al dat ik me werkelijk helemaal aan deze man kon geven zonder dat hij daar misbruik van zou maken.
Hoewel ik me nu afvraag wat misbruik zou zijn want ik stond direct al overal voor open bij hem, nou ja… op de dingen na die ik niet wil.

Zoveel rust, zo subtiel, zo vol aandacht.
Tot slot deed hij mijn hoofd nog even, zo heerlijk. Wat een verrukkelijke handen.
Ik wilde ze overal voelen op mijn lijf.
Maar hij bleef keurig en ik wilde meer, juist omdat hij het niet deed, en ik zo ontspannen was, maar natuurlijk vraag ik zulke dingen niet.

Hij liet me even een kwartiertje alleen liggen onder een deken.
Wat een verwennerij.
Thuis gekomen ging ik meteen naar bed, lekker genieten van wat er in mijn lichaam gebeurd was, en nog gebeurde.
Diep ademhalen en alles nog eens herbeleven.
Helaas viel ik al snel in slaap.
Dankjewel, lieve meneer, hopelijk komt er nog spoedig een vervolg. Maar het is niet goed om verlangend te zijn.
Eerst maar tevreden met wat er nu is, wie weet hoe lang ik hier weer op moet teren.

Nou ja, dat kan ik natuurlijk makkelijk zeggen, hij weet niet eens van mijn bestaan op deze plek.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Ik wil meer!

  1. Dit was dus je zuivelste verwennerij. Worden sprookjes dan soms toch werkelijkheid ? 🙂

  2. olijf zegt:

    Wat een feest, zo’n meneer! Goed gedaan, hem te vinden. Ik geniet zijdelings met je mee; het is zo fijn als iemand iets geverigs zo goed kan!

  3. Appeltje zegt:

    @ Henk,
    Nou, zo af en toe mag het me best meezitten. Een mens moet van alles meemaken om uit zijn saaie leventje te kruipen.

    @ Olijf,
    Ja, het is eigenlijk meer dan een feest (ik hou niet van feesten :-))
    Hopelijk mag ik weer eens terugkomen want dit is een juweeltje!
    Maar ik claim zelf niet, ben nogal terughoudend en zal niet gauw vragen.

  4. EJW zegt:

    Ik heb dezelfde gave maar hou het tegenwoordig bij bloggen. .

  5. reinejragolo zegt:

    Ik knip mijn ingegroeide teennagels zelf weg met een kniptang van de bouwmarkt. Andere problemen heb ik nooit.met mijn voeten. Dit komt wellicht omdat ik veel op klompen loop.

  6. Appeltje zegt:

    @ EJW,
    Bloggen doe je ook met je handen!
    Ik typ zelf blind en weet niet hoe vaak ik wel over de toetsen wrijf.
    Het is inmiddels al wel een jaar of 30geleden dat ik zen shiatsu cursussen volgde. Drie jaar lang gedaan, 2 keer in de week. En dan ook nog privé lessen in ruil dat ik de leeraar masseerde.
    En dat is gewoon met een tshirt met mouwen en makkelijk zitten katoenen broek aan.
    De gemasseerde liggend op de grond op een matje. Als masseur ben je heel lekker in beweging alsof je aldoor yoga doet. Je wrijft ook niet, je drukt en houdt die druk even vast. Met heel veel rust en steeds veranderend van houding omdat je ook met je knieën kunt masseren of met je elleboog. Je kunt dat wel 2 uur volhouden zonder moe te worden.
    In die tijd ben ik enorm verwend als ik zelf een massage kreeg. En dan ben je niet meer tevreden met een oppervlakkige huidaanraking.

    @ Reine,
    Ik weet echt niet of klompen werkelijk zo gezond zijn, het werd eerder wel gezegd, voor jou zijn ze in ieder geval gezond. Voor mijn voeten niet hoor want ik loop nauwelijks. En om nou in huis op klompen te gaan lopen gaat mij wat te ver.

  7. Heerlijk, zo een man. Daar moet je contact mee zien te houden. Altijd goed, zo een massage.

Geef een reactie

