Tenengym

Nee hoor, echt geen ingegroeide nagel.
Wel een goed doorgezakte voet, en artrose achter de knieschijf, maar dat wist ik al een paar jaar.
En nu krijg ik zooltjes. Geen halve maar hele.
Daarbij voet en tenengym en is het goed dat ik met de gewichten blijf trainen.
En mijn lichtelijk ontsteken dikke verdoofde teen?
Ze weten het niet. Onverklaarbaar, zal wel bij alle onverklaarbare klachten horen…
Ik neem maar een magnesium pilletje dat is momenteel toch een wondermiddel, en een probiotica, je weet nooit of het helpt!
Maar eerst een maand regelmatig per dag tenengymmen.
U hoort mij niet meer klagen!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Tenengym

  1. Letterzetter zegt:

    Moet je ook in de ringen? Of een driedubbele Epke doen aan de rekstok?
    Dat magnesium helpt echt! 🙂

  2. Grutte Pier zegt:

    Google eens op tenensex…. 😉

  3. Appeltje zegt:

    @ Letterzetter,
    De ringen is meer iets voor mensen met rugklachten.
    Ja, dat van magnesium had ik gelezen, toch zit ik nog te twijfelen tussen een paar macadamia noten extra of dat potje Magnesium, noten zijn veel lekkerder. Dat proef je meteen.

    @ Grutte Pier,
    Nou als het over sex gaat kunnen ze mij de pot op! Ik hou best van een spelletje maar geen gezuig aan mijn tenen (of waar dan ook!).

  4. reinejragolo zegt:

    Succes met de tenengymnastiek.
    Ik bedenk dat de tenen in mijn klompen zich ook heerlijk vrijelijk kunnen bewegen. En dat dankzij de hoge wreef die zich strak klemt..

  5. EJW zegt:

    Gelukkig geen halve zooltjes. Daar lopen er genoeg van rond

  6. Appeltje zegt:

    @ Reine,
    Heb je handgemaakte klompen, speciaal voor jouw voet bedoel ik.
    Ik krijg last van mijn voeten als ik die bij de boerenwinkel klompen draag, ze zijn te smap voor mijn brede voet. En nu de knokkels beginnen te groeien zijn klompen helemaal onmogelijk schoeisel.
    Vind het altijd prachtig dat mensen er zelfs mee kunnen fietsen.

    @ EJW,
    🙂
    zo is dat.

  7. reinejragolo zegt:

    Nee, ik heb industriële klompen.
    En fietsen doe ik er niet op.
    Ik loop er op en soms hele einden als de hond me uitlaat (en vice versa)

  8. Appeltje zegt:

    Reine, hoe is het mogelijk! Kennelijk heb ik echt rare voeten die niet in klompen passen.
    Maar gelukkig zijn er nog schoenen.

Geef een reactie

