De antwoorden Wiekent Nederland

De antwoorden van de kwis staan onder de foto’s.
Let ook op dat helemaal onderaan nog een verhaal met foto van Vroems staat, erg leuk om te lezen!

Ik ga nog met de jury in overleg wie er gewonnen heeft.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op De antwoorden Wiekent Nederland

  1. Blewbird zegt:

    Oh, super! Ik kende er maar een paar en ook alleen van andere foto’s (behalve de Afsluitdijk), dus ik durfde niet mee te doen.

  2. Apiedapie zegt:

    Nou, ik was er toch bij de meeste heel dicht bij. Ben benieuwd.

  3. reinejragolo zegt:

    Wat doet dat ‘visvrouwtje’ met kippen onder haar armen?

  4. EJW zegt:

    Ik dacht er één te kennen maar daar zat ik zelfs fout. Interessant om te weten waar die beelden staan. Genoten ook van het verhaaltje van Vroems..

  5. Oké, ik had ook geen één goed. maar ik ging ook niet voor de prijs, meedoen is leuk. 😉

  6. Appeltje zegt:

    @ Blewbird,
    Ik denk dat het ook niet zou weten als anderen zoiets zouden doen.
    Wel leuk dat je reageert.

    @ Apiedapie,
    Ja, jij was helemaal niet dichtbij want het was in het hoge Noorden!

    @ Reine,
    Dus dat vrouwtje is niet gek. Als er geen vis meer te vangen is in de dichtgegooide grachten, dan verkoop je gewoon kip.
    Maar zo las ik op internet een fout, tenminste ik denk dat het fout is, van de lezende wijze op de fontein in Utrecht.
    Daar stond op een website lezende geleerde. Maar hij schrijft! Gelukkig vond ik nog een andere site die ik logischer vond.

    @ EJW,
    Het zit je niet mee he. Dan denk ik altijd aan dat verhaal van je tussen de vrouwen op de bank.
    Je bent gewoon een pechvogel.
    Maar gelukkig heb je wel het verhaal van Vroems gelezen en gewaardeerd.

    @ Babbelegoegje,
    Daarom had ik de prijs ook maar ingetrokken, ik dacht al dat jij toch niet met mij uit rijden zou gaan door Friesland 🙂
    En waar is het nou mooier!

  7. Ach, niet willen is weer wat anders hoor. 🙂

  8. Appeltje zegt:

    Ik neem je niets kwalijk hoor 🙂

  9. EJW zegt:

    Oh, ik ben juist gezegend met zulke vrouwen anders was ik gauw klaar met schrijven 🙂

  10. Appeltje zegt:

    EJW, dan zou je misschien wel niet meer schrijven. 🙂 (wegens tijdgebrek, of leukere bezigheden)

Geef een reactie

