Hij sloot me op in een kooi. 18+

Bargerveen ligt onderin Drenthe tegen de Duitse grens.
Je rijdt vanzelf het Duitse gebied in, waar je in een mooi bos komt.
Ondanks dat je geen grens ziet, zie je wel meteen het verschil van natuur, het voelt wijdser, vrijer, en er gebeuren dingen met je die in Nederland niet voorkomen.

Zo overkwam mij eens iets spannends in dat bos. Nou weet ik wel dat spanning vooral het moment in de sfeer is, en je hart dan sneller gaat kloppen.
En nu ik het voorval opschrijf vraag ik me af: was dat alles, was dat nou het avontuur?
Dat is voor de lezer totaal niet boeiend.
Maar wat nou lezer! Ik ben mijn populariteit toch al een tijdje kwijt dus kan ik net zo goed alleen voor mezelf schrijven, voor mijn ouwe dag zeg maar, dat ik nog eens terug kan lezen wat ik ‘vroeger’ meemaakte.

Ik had een afspraakje met een spannende meneer, tenminste in zijn profiel stond dat hij spannend was.
We gingen fietsen om elkaar beter te leren kennen.

Toen we de grens over gefietst waren kwamen we in het Duitse bos.
En of hij het wist weet ik niet, ik was er niet bekend, maar daar stond een gazen kooi.
“Stap eens af,” zei hij “ik wil een foto maken.”
Dat was niet vreemd want we stopten wel eens vaker voor een kiekje.
Ik zette mijn fiets tegen een boom, keek wat om me heen, en vooral naar hem terwijl hij zijn camera op mij gericht hield. Ik dacht dat hij probeerde iets moois van me te maken, maar in plaats daarvan kwam hij tegen me aanstaan, en ik voelde zijn warme lichaam en was benieuwd. Sterker nog, ik hield het bijna niet meer van benieuwdheid!
Met zijn lichaam tegen het mijne duwde hij me achteruit de kooi in terwijl hij me strak aankeek, en sloot me toen op.
“Trek je bovenkleren uit.” Hij zei het kalm maar met zoveel dominantie dat ik het gedaan zou hebben, als hij de volgende zin niet had gezegd, “anders ga ik weg en laat je hier alleen achter.”
Teveel woorden, en niet meer geloofwaardig. Al pratend verloor hij zijn overwicht op me.
Had hij dat laatste niet gezegd dan had ik echt gedaan wat hij vroeg.
Als ik moet kiezen, kies ik altijd het meest recalcitrante, vooral omdat ik benieuwd ben of de ander me toch zover kan krijgen als hij wil, want ik hoop altijd nog op iemand die sterker is dan ik. En dat is natuurlijk nooit het geval want de meeste mannen willen zelf veel te graag, en als een man wil, verliest hij zijn overwicht.
Ik was benieuwd of hij echt weg zou gaan en mij in die kooi zou durven achterlaten.
Daarom deed ik niet wat hij vroeg.
Hij ging weg, maar ik was er zeker van dat hij wel terug zou komen nog voor hij uit beeld was want hij wilde toch zeker net zo graag als ik weten wat er kon gebeuren tussen ons? Misschien wilde hij zelfs nog wel meer dan ik.

Maar hij kwam niet terug.
Toen hij uit beeld was maakte ik me wel zorgen over honger, en enge mannen die de kooi van buitenaf open konden maken.
Het enige voordeel van de kooi was dat ik er veilig voor wilde beesten was.
Maar het was vochtig, en het zou donker gaan worden en koud. De vloer was ongelijkmatig en hard.
Waarom had ik niet gewoon gehoor gegeven aan zijn opdracht!
Hoe moest ik slapen op die vochtige grond vol herfstblad terwijl de spinnen en kevers over me heen kropen?
Ik wilde wel direct mijn bovenlichaam ontbloten en dan schreeuwen: kom terug!

Maar toen kwam er een grote Mercedes (ik lieg het niet, het is echt waar) met een even grote meneer er in, die door zijn omvang echt niet uit kon stappen, hij vroeg boos in het Duits: was machen sie dah (ik spreek geen Duits maar zoiets was het wat hij vroeg).
Wat moest ik zeggen? Ik ben opgesloten omdat ik mijn boezem niet wilde ontbloten, en nu is hij er vandoor. Help me.
Dan zou de grote man misschien wel uit kunnen stappen en mij op zijn manier helpen.
Dit was wellicht de eerste enge man.
Zou mijn spannende meneer dat gepland hebben? Hoeveel zouden er nog komen!
Ik hou niet van dit soort spelletjes, die gaan helemaal niet over mijn behoeftes.
Waarom ook had ik gedacht dat hij dingen met mij zou doen die ik spannend vind.
Hij had ook helemaal geen overwicht op me anders had ik wel gedaan wat hij vroeg.
“Was machen sie dah!” Bulderde de Duitser nogmaals.

En daar was hij ineens weer,
mijn niet-zo-spannende-meneer stapte gewoon achter een boom vandaan! Sprak met de Duitser die weer vertrok. Gooide de kooi met een kleine handbeweging omver want die was maar van latjes en gaas.

Ik had het net zo goed zelf kunnen doen…
maar ik was zo benieuwd!

gazen kooi

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

21 reacties op Hij sloot me op in een kooi. 18+

  1. reinejragolo zegt:

    Heb je er nog politiewerk van gemaakt?

  2. Appeltje zegt:

    Reine,
    ?
    De Duitse politie erbij zeker, ik val niet op uniformen.

  3. olijf zegt:

    Spannend verhaal. Als ik bij een poging tot opvoedkunde zeg : ‘en anders….’ weet ik dat ik verloren heb. Jammer is dat.

  4. EJW zegt:

    Een kooitje van niks dus. Vreemd, die Duitsers staan toch bekend om hun grundlichkeit

  5. Appeltje zegt:

    @ Olijf,
    Opvoeden, dat lijkt me verschrikkelijk moeilijk!
    Het is tot nu toe ook nog geen man gelukt om mij op te voeden 🙂 Want ze maken de fout door teveel te praten, teveel te vertellen wat ze doen als ik niet luister.
    En ze praten sowieso veel te veel.
    Natuurlijk overwicht is het geheim, in opvoeding en succes.
    Volgens mij.
    Ik beheerst dat ook niet, vandaar dat ik geen kinderen heb, en geen succes.

    @ EJW,
    Ja echt, een kooitje van niks, dat ik me daarin liet opsluiten zegt wel iets over mij.
    Bedoel je dat die kooi niet getuigd van degelijkheid in tegenstelling tot waar Duisters om bekend staan?
    Misschien was het geen Duitse kooi 🙂

  6. EJW zegt:

    Misschien een Chinese kooi. Ze besteden alles uit tegenwoordig

  7. broekstukken zegt:

    Teveel woorden, en niet meer geloofwaardig.

    Goeie tip!

  8. Appeltje zegt:

    @EJW,
    Ik ben zo met eten bezig dat ik Chinese kool las 🙂
    Maar je hebt gelijk, natuurlijk is het geen degelijk Duitse kooi maar een Chinese.

    @ Broekstukken,
    Dat geldt voor mij, maar ik las wat in het boek “voedselzandloper” en daar raken heel veel mensen van overtuigd. En die man, Cris Verburg, gebruikt verschrikkelijk veel woorden en houdt maar niet op. Voor mij ongeloofwaardig, waarom moet hij mij overtuigen met nog meer woorden dan die ene zin? Waarom lopen zoveel mensen achter een goeroe aan? Nooit vanwege hun zwijgen of ware kracht maar alleen vanwege woorden.

  9. Fenny zegt:

    Zijn ballen zouden blauw zijn als hij mij had opgesloten, ik zou doodsangsten hebben uitgestaan en dan volgt er een ontlading. Wat een flapdrol!

  10. Fenny zegt:

    Of is het ontsproten aan je fantasie over een kippenhok?

  11. fulpsvalstar zegt:

    Ruig verhaal! Ik zou zeggen……21+!

  12. Appeltje zegt:

    Fenny, het verhaal is voor 18+. Als je het niet hebt begrepen heb ik het niet goed geschreven, of heb je niet begrepen dat spelen ook leuk is, In mijn laatste zin schrijf ik namelijk ook indirect dat ik zelf die kooi omver had kunnen gooien maar het niet had gedaan.
    Begrijp je? Dit is een anders soort erotiek dan de traditionele in bed voor het slapen gaan.
    18+ dus.

  13. Appeltje zegt:

    Fulps, ok, 21+ is misschien wel beter.

  14. Haha, met een grote grijns heb ik dit gelezen. ‘Anders ga ik weg en laat je hier alleen achter’ – ja, als iemand dit zegt kun je hem gewoon niet meer serieus nemen. Onmogelijk!

  15. Apiedapie zegt:

    Lichtekooi! 😉

  16. joost tibosch sr zegt:

    Als hele oude ervaren man krijg ik de indruk dat je met je “verloren populariteit” en met je benieuwdheid in de kooi met kooi en al gewoon mannen zit te manipuleren. Ik ben weliswaar zo oud dat ik daar niet meer intrap. Maar dat hoeft toch niet ten koste te gaan van je populariteit.. want spannend blijft het!

  17. Appeltje zegt:

    @ Rebelse huisvrouw,
    Ah, wij begrijpen elkaar 🙂

    @ Apiedapie,
    🙂

    @ Joost,
    Ik heb wat na zitten denken over je reactie.
    Mocht ik manipuleren dan ben ik benieuwd wat ik daarmee wil bereiken.

  18. Daar zit je dan in een kippenhok …. komt er een vent langs met een kale kop en een groot fototoestel … dan weet jij wel wat je te doen staat hé ? 🙂 🙂

  19. Appeltje zegt:

    Henk,
    Dan trek ik een lief gezichtje,
    tok een paar keer,
    en leg een ei!

  20. francois15 zegt:

    Je had nog een robbertje kunnen kooivechten met ontbloot bovenlijf. Je maakt wat mee daar bij die Pruisen

  21. Appeltje zegt:

    Francois,
    Kooivechten met kevers en torren zeker.
    Ik ga nooit meer naar dat bos!

Geef een reactie

