Noordzeebrug graffiti, vervolg

Dit is het vervolg van gisteren.

De eerste 5 zijn van The newattraction
Ik vind zelf deze eerste het allermooist, maar ook droevig omdat er geen respect voor de natuur zichtbaar is.

NoordzeebrugGraffiti-detail-nwAttr-01

Hier waak ik! Deze wil ik wel op de voordeur.
NoordzeebrugGraffiti-detail-nwAttr-02

En dan mag deze wel bij de achterdeur.
NoordzeebrugGraffiti-detail-nwAttr-03

Zij wilde niet in beeld (maar kwam er wel net langs). Ik zag dat pas thuis op de pc.
NoordzeebrugGraffiti-detail-nwAttr-04

Ik vind dit leeg.
NoordzeebrugGraffiti-detail-nwAttr-05

De 5 afbeeldingen hieronder zijn van Urban House Groningen.
De plaatjes zijn individueel soms wel aardig, maar je ziet ze niet geïsoleerd als je er langs fietst. Het wordt een grote massa.
NoordzeebrugGraffiti-detail-uhg-06

NoordzeebrugGraffiti-detail-uhg-07

NoordzeebrugGraffiti-detail-uhg-08

NoordzeebrugGraffiti-detail-uhg-09

NoordzeebrugGraffiti-detail-uhg-10

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Noordzeebrug graffiti, vervolg

  1. Ik vind het zeker niet hoogstaand, en die afbeelding van… gut wat is het eigenlijk, dame met hondenpootjes of zo… ronduit afgrijselijk. Dat kan vele malen beter. Laten we maar hopen dat er snel overheen gekladderd wordt. Erger kan het toch niet worden… 😉

  2. Vooral de helse hondjes staan me wel aan. Mooi voor op de geluidswal langs de snelweg

  3. EJW zegt:

    Hoewel niet allemaal even mooi kijk je wel je ogen uit. Als je Yara een touwtje geeft kan ze meteen gaan springen

  4. Appeltje zegt:

    @ Mokums meisje,
    Die kunst van Urban house zie je al jaren, zo ongeveer de lelijkste vorm van graffiti, vind ik.
    Dat meisje moet waarschijnlijk een figuur voorstellen uit de film Cats.
    Maar ze heeft geen uitdrukking, er zit helaas geen leven in.

    @ Henk,
    Die honden staan mij ook aan, maar dat is vooral omdat daar iets gebeurt.
    En het is heel herkenbaar, geen SF en niet somber. Al zou ik er wel somber van worden als ik zulke buurhonden had.
    Maar zoals nu bezien blaffen ze alleen naar de auto’s.

    EJW,
    Als je er lopend langs zou gaan en alles individueel bekijkt zal het best iets hebben.
    Maar het is geen wandelpad maar een fietspad om van de stad naar een andere kant te komen.

    Daar zeg je wat over een touwtje springend meisje!
    Ik zal eens zien of ik er een touwtje op kan plakken 🙂

  5. reinejragolo zegt:

    Arme Appelvrouw, Je kunt niet op je fietsie stappen of er is wel een graffiti- kettinghond die je de stuipen op het lijf jaagt.

  6. Appeltje zegt:

    Reine,
    Ja, eindelijk iemand die me begrijpt.

Geef een reactie

