Kunst op de Noordzeebrug (Groningen)

Waar het voor dient?
Sommige Graffiti is prachtig op grijze muren (in dit geval een geluidswal, aan de kant van het fietspad).
Ik fiets hier graag langs.
Maar is het kunst waar subsidie voor verstrekt wordt?
Van mij mag het,
in dit geval.
Graffiti1, Noordzeebrug

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Kunst op de Noordzeebrug (Groningen)

  1. Aad Verbaast zegt:

    Lijkt wel erg veel op de JSF! ๐Ÿ˜‰

  2. Dat zou de maker je kunnen vertellen, Appelvrouw
    Maar ik zie geen ‘tag’ die dat vertelt.
    Ongesigneerd is het altijd lastig dat uit te zoeken.
    Ik zou met je foto naar ‘Tussen kunst en kitsch’ gaan…. ๐Ÿ™‚

  3. broekstukken zegt:

    Promo piece voor vrouwenafdeling COC. Hoe kom je sneller bij je partner. Neem een plane. Let maar op: dat komt nog.

  4. Blewbird zegt:

    Ik houd zowel van graffiti als van schoon beton ๐Ÿ™‚

  5. Toch wel mooi gemaakt dit. Ik doe het ze niet na in elk geval!

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Och, nu je het zegt!
    Nee, dan ben ik het niet eens met subsidie.

    @ Artafterallart,
    Ik wil hem wel op de schutting van de overburen zetten.

    Een volgende keer zal ik eens kijken naar een signeren, volgens mij stond er toch iets aan letters.

    @ Broekstukken,
    Nou, ik dacht dat een smartphone al alles kon maar dat is dus niet zo.
    Hebben we nog een plane nodig!

    @ Blewbird,
    Er is ook veel troep wat ik liever niet zie.

    @ Rebelse huisvrouw,
    Ik doe het ook niet na, en vind het hartstikke leuk vanwege de kleuren en het koddige plaatje.

  7. Echte straatkunst maar in mijn beleving wel kunstzinnig

  8. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Het heeft in ieder geval nut (voor mij) het is vrolijk makend want anders is het een lange grijze wand.
    En door de reactie van Aad, zie ik er voortaan een JSF in, maar dan in een betere uitvoering en een beter doel, het doel wat Martin noemt, een plane peacemaker.

  9. EJW zegt:

    Er zijn ware kunstwerken bij. Soms wandel ik in ”de Bretten”, een gebied dat grenst aan Spaarnwoude. Je hebt daar een viaduct over het spoor, daar is ook zo’n graffity kunstenaar bezig geweest. Echt een talent.

  10. Appelvrouw zegt:

    Mooi. Geklieder zegt me niets maar dat gaat zo met kunst: hoe abstracer en hoe groter het verhaal van de maker,… en hoe sterker zijn kruiwagen…
    Gelukkig doen straatversierders het beter. Er zijn hier ook een paar viaducten waar mooie graffiti is, je moet het wel weten waar het over gaat, ManB wist dat wel, iets over naar de naam gaan, en de beatles en een bus en daar zit geloof ik een verhaal achter, maar ik zie het niet maar de plaatjes zijn wel leuk, jammer dat je zo snel door een viaduct gereden bent.

Geef een reactie

