De keukenhof 1 (uit in eigen huis)

blank

Een middagje in de keukenhof leverde wel aardige plaatjes op.
Af en toe plaats ik er een, beginnend bij de lelijkste,
nou ja, dat hangt natuurlijk van je stemming en smaak af.

keukenhof 1-zittend blote dame

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op De keukenhof 1 (uit in eigen huis)

  1. EJW zegt:

    Als zij de lelijkste is kunnen we nog wat verwachten. Leuke bloemetjes ook

  2. Ik wacht op Ken… 😉

  3. martin zegt:

    De oogschaduw is wat uitgeschoten als je het mij – als niet deskundige – vraagt.

  4. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Dat zijn bloempjes uit mijn eigen keuken vandaar de keukenhof 🙂
    Verder weet ik het ook niet.

    @ Mokums meisje,
    Ken zit nog in de kast

    @ Martin,
    Het zijn de details die het hem doen.
    Sommige mensen hebben daar echt oog voor, zie ik nu.

  5. Met jou fantasie heb je op het aanrecht met een plantje een frivole keukenhof gecreëerd

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Het is een mooie manier om er eens lekker uit te gaan, geen overbelasting, en gewoon in je eigen huis, begin er steeds meer aan te wennen dat mijn wereld zo groot wordt in de keuken 🙂

Geef een reactie

