Raadsel

blank
Hoe doen twee egeltjes het?
twee-egeltjes

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Raadsel

  1. Al stekeligheden uitwisselend? ๐Ÿ™‚

  2. Letterzetter zegt:

    Hรฉรฉl voorzichtig…

  3. Ik las eerst: “hoe doen twee engeltjes het”……….fladder, fladder.

  4. martin zegt:

    Dat weten ze niet. Gelukkig zijn er kabouters in de wereld. Die lezen ‘het ‘ voor. Maar wat het is, is het allergrootste raadsel. Dat staat pas op bladzijde 943. Dus daar gaan heel wat avonden voorlezen aan op. En egels en kabouters zijn helaas heel vergeetachtig, zodat ze steeds weer opnieuw moeten beginnen met ‘het’ op te zoeken.

  5. King Billy zegt:

    Stiekem. Zodra ze worden gestoord, word ‘het’ lastig.

  6. vast niet met een kabouter op hun rug.

    De foto is trouwens errug mooi hoor

  7. EJW zegt:

    Ze moeten nog beginnen volgens mij. Dat is dus afwachten

  8. Ik denk dat het voorlopig niks wordt met die kabouters op hun rug. Die zitten er ook stevig op gepind, die moeten ze dus eerst zien af te schudden. Ze kunnen het vooreerst dus wel schudden.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Mokums meisje,
    Hopelijk niet ๐Ÿ™‚

    @ Letterzetter,
    ja ja… maar dan weet ik nog niet hoe.

    @ Fulps,
    Engeltjes zijn veel leuker! Maar of die het fladderend doen zoals libellen?

    @ Martin,
    ๐Ÿ™‚
    Zo lees ik het graag.
    Want niemand weet wat het is.

    @ King Billy,
    Stiekem is het allerleukst!

    @ Henk,
    Nee, dat lijkt me ook lastig met een kabouter op je rug.

    Dank voor je compliment, maar ik waardeer je onderbouwde commentaar ook als er iets aan mankeert.
    Deze foto was makkelijker dan de pop, omdat ik hier naar een locatie 4 km verderop ben gegaan waar ik rustig plaatjes kan maken op sta hoogte. En natuurlijk net geluk met de zon. Er was licht genoeg om afstand te nemen, รฉn scherp te stellen. Een toevalstreffer dus ๐Ÿ™‚

    @ EJW,
    Ik zou ook niet beginnen als er anderen bovenop me zaten.

    @ Babbelegoegje,
    ๐Ÿ™‚

    Ze schudden het dus?
    Mijn dag begint weer goed.

  10. o, eindelijk een makkelijk raadsel!
    Gelijktijdig natuurlijk. ๐Ÿ™‚

  11. Appelvrouw zegt:

    Nou goed, het paargedrag van de egel:

    Egels paren met veel kabaal, ze doen er ook nog eens heel lang over.
    Het mannetje kuiert alsmaar om haar heen tot ze er genoeg van heeft en hem zijn zin geeft.
    Hij heeft geen last van haar stekels en de paring kan wel een uur duren.
    Tssss… waar halen ze de tijd vandaan!

    http://www.zoogdiervereniging.nl/node/705

  12. Wat ik vooral mooi vind aan deze foto is dat je onderwerpjes goed los komen van hun achtergrond.
    zo knallen ze a.h.w. uit de foto. En als de belichting en de kleuren ook in orde zijn heb je een machtigmooi plaatje geschoten …… toevalstreffer of niet … dat maakt niet uit ๐Ÿ™‚

  13. Appelvrouw zegt:

    Henk, dat klinkt in mijn oren als: slaap lekker ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

