Spruitjes dieet

Nou heb ik het helemaal gevonden,
ik had allang niet meer er aan gedacht dat spruitjes lekker zijn.
Dus ga ik aan
het spruitjes dieet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Spruitjes dieet

  1. Lekker spruitjes! 😉

  2. Mark zegt:

    Je gebruikt toch wel spruitjes waar de vorst overheen is geweest,anders maar even in het vriesvak leggen.

  3. fulpsvalstar zegt:

    De geur (of moet ik zeggen de stank) van spruitjes………ik ben er gek op!

  4. Niks mis met spruitjes. Uitje en wat magere spekjes erbij bakken en smullen maar

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Beeldsprekers,
    Ja he, vooral die kleintjes vind ik het allerlekkerst.
    Zo van je bord zoals de groentenvrouw ze ook eet.

    @ Mark,
    Het is toch geen boerenkool?

    @ Fulps,
    Lekker ook een spruiteter.
    Als je zelf kookt stinkt het niet zo erg dan wanneer je in je gemaksstoel wacht tot het eten opgediend wordt. Heb wel eens gelezen dat een stuk oud brood erbij in helpt tegen de stank. Maar ik vond het nooit stinken en oud brood eet ik zelf wel op zonder te koken.

    @ Henk,
    Leuk, nog een spruitgast.
    Maar nee, zoals de spruitjes groentenvrouw verteld: geen ui en spek: een spruit is een spruit, en niet van dat ludieke anders ga je maar naar je therapeut.

    Geen kaas en geen spek voor deze lekkerbek.

  6. spruitjes zijn geweldig lekker!
    beetje nootmuskaat?

  7. Appelvrouw zegt:

    Kitty, zoals de Groentenvrouw al zegt: een spruit is een spruit.
    Voor mij geen nootmuskaat, ik vind dat niet lekker, net als kerrie op je eten of kaneel door appeltaart, suikerbrood of abrikozen. Brrr. Ik wil het puur, een nootmuskaat bolletje met rasp op tafel is een prima alternatief.

Geef een reactie

