Na een bad

ManB zat weer met mijn meisjes te spelen, hij haalt wel vaker de gekste dingen met ze uit als ze in de badkamer liggen.
Nadat ik ze in bad had gedaan en te drogen had gelegd op een handdoek, trof ik ze een uur later zo aan:
haar drogen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Na een bad

  1. Eerst wat haarlak erin en je hebt de mooiste kapseltjes als je ze omdraait

  2. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Het duurde een tijdje voor ik doorhad wat je bedoelde met die haarlak.
    Maar nu snap ik het. Hanekammen blijven tenslotte ook recht op staan.
    Morgen meteen een bus haarlak kopen.

  3. ramireziblog zegt:

    Met zeep werkt ook…

  4. Mark zegt:

    En jij maar steeds roepen dat er geen humor in man B zit

  5. EJW zegt:

    Gelukkig dat het barbies waren en geen echte meisjes.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Ramirezi,
    In de kast staat nog een pot groene zeep, ga ik ook proberen.

    @ Mark,
    Je wilt niet weten hoe er hier veranderd wordt, weinig vastgeroestheid. We groeien, veranderen.
    Veel dingen zijn weer anders dan een half jaar geleden.
    En dat laten we toe.

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Maar daar is hij ook nog toe in staat. Ooit heeft hij over een stel lastige pubers, die op zijn werk in de gang op de grond zaten, gewoon de koffiekan met water over hun benen gegooid.
    Toen had hij echter wel meteen 5 meiden aan zijn arm, en hij mocht natuurlijk niets doen! dus een enorme blauwe arm, echt heel erg. En later kwam het donkere vriendje van een van de meisjes ook nog even verhaal halen, hoe had ManB het gedurfd aan zijn meisje te komen!
    Dat er 5 meisjes aan zijn arm hingen en hem beten en knepen en trokken, dat telt niet.
    Dus voortaan neemt hij wraak op meisjes door barbies te martelen.

  8. zo kan je hun haren prima föhnen! Man B helpt goed mee vind ik.

  9. Appelvrouw zegt:

    Kitty: Hij werkt nog wel eens met beeld en ziet maakt soms de grappigste dingen. Maar we zijn elkaars tegenpolen en krijgen altijd onmin als we samen iets willen doen. Dus zijn we er maar mee gestopt. Hij helpt dus alleen mee als ik niet in de buurt ben, en dan wacht hij net zo lang tot ik het zie en soms in een andere positie zet, en dan doet hij het een dag later weer heel anders.
    Helaas ligt er tegenwoordig nog maar zelden iets in de badkamer want ik heb mezelf een absoluut koopverbod opgelegd, zelfs gratis mag niet meer 😦

Geef een reactie

