Motor met zijspan

Ik ben geen held, ik zeg het je eerlijk.

Eindelijk had ik vanmiddag een plekje voor de motor met zijspan gevonden, lag ik goed en wel op de grond, kwam er een tractor aan.
Omdat ik niet zo snel meer ben, en al helemaal niet met die akelige keitjes onder mijn knieën, kon ik nog net deze foto maken voor ik me van het pad verwijderde, en mijn knie verrekte op een steentje (nou ja, bijna verrekt).
Liever had ik nog even willen wachten tot de tractor dichterbij was. Maar ja, op zo’n moment denk ik dat die man over me heen zal rijden! Dus ik ging opzij.
De man stopte, zette zijn tractor af, en oh bah, een flirtende vent. Dat zag ik zo.
Gelukkig had hij gauw door dat er met mij niet te flirten valt en reed toen maar weer verder.
Maar ondertussen zat ik wel met een zere knie en zag ik het niet meer zitten nog op de grond te gaan liggen.
Ik laat het erbij.
Dit is die niet geslaagde foto van de motor met zijspan, de tractor en vermoedelijk ook nog een vlinder of andere fladderaar die voorbij kwam.
motor met zijspan en meer verkeer

Als je hem zo bekijkt lijkt het wel of die tractor er overheen gereden is.
ManB heeft al menig keer aan het sleuteltje gedraaid en de motor door de kamer laten rijden, dan maakt hij rondjes… en komt steeds tegen obstakels aan, hij is dus regelmatig flink gecrashd, maar het dan ook een gebruiksvoorwerp.
motor met zijspan
Nu mag ie eindelijk weg. ManB is er mee uitgespeeld. En ik ook.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Motor met zijspan

  1. ghduval zegt:

    Geinig dingetje

    Waar is tie naartoe?

  2. Appelvrouw zegt:

    Duval,
    hij ligt nu in een doos in de schuur.
    Het is me nog niet duidelijk of mijn malle vriendin hem wil, en anders gaat ie tzt met een hele vracht naar Didi als zij het wil hebben (vanwege de ontzetting)
    https://www.facebook.com/NetNietNei?filter=2
    Zij runt helemaal alleen een kringloopwinkeltje in Alteveer, waarvan alle opbrengst naar deze stichting gaat:
    http://www.oxalisdeppei4kids.nl/home.html

  3. ghduval zegt:

    Alteveer… Ik moest het googelen, sorry.

    Kringloop is leuk, zeker als je er
    dit soort zijspandingen kan vinden!

  4. Appelvrouw zegt:

    Duval,
    Ik wist tot voor kort ook niet waar Alteveer lag en google is onmisbaar!
    Op marktplaats staan veel blikken speeltjes. En lang niet altijd duur. Deze is zo ontzet dat ik niet denk dat ik hem kan verkopen maar als je hem in een winkeltje ziet en vast kunt houden is het wel anders.
    Bovendien is Didi van die motorclub dus daar hoort zo’n motor, als vriendin J, ook motorrijdster, hem niet wil.

  5. Best vervelend voor dit soort foto’s als je niet echt mobile bent. Het was wel leuk geweest om de trekker nog wat dichterbij te laten komen alvorens de foto te maken.

  6. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Ja er zijn heel veel vervelende dingen. Dit is het minst ergst wat betreft mijn mindere mobiliteit.
    Maar ik had echt rustig kunnen blijven liggen, ik kan me niet voorstellen dat hij me niet had gezien. Ik heb echter ook last van schaamte omdat ik zo moeizaam overeind kom, als er dan zo’n tractor aankomt en die man ziet me zo moeizaam opstaan schaam ik me rot. Dat heeft denk ik meer te maken met dat ik het niet accepteer dat ik zo moeilijk op kan staan, maar ja, pijnlijke handen en knieën is een slechte combinatie. Thuis gebruik ik tegenwoordig de halterstang of houten stepbankje als steun, dat scheelt heel erg tegen de belasting van mijn vingers en pols bij het opstaan. Maar ik heb niet altijd van alles bij me. Voor onderweg heb ik nog steeds niets gekocht om als steun voor mijn handen te gebruiken. Je ziet ze wel van die opdruk steunen. Dat is wel zo veilig, maar mij te zwaar en te duur, als ik die ook nog mee moet nemen in de fietstas mag ik wel een aanhanger achter de fiets doen.
    Daarom probeer ik wel zoveel mogelijk rustige plekjes te vinden zodat ik kan blijven liggen, of nog beter: een verhoging te vinden waar ik de foto kan maken, zoals bij de onderste foto.

  7. kittyschoenmakers zegt:

    Tja. Deze weg is veel te bobbelig voor de bijrijder!
    Hij stuurt rechtdoor en het wiel gaat naar links.
    Daar komen ongelukken van; mèt of zonder tractor 😉

  8. Appelvrouw zegt:

    Kitty, volgens mij stuurt hij bij, wil hij uitwijken voor mij 🙂

Geef een reactie

