fatsoenlijke onderbroek

Eindelijk!
Na lang zoeken heb ik een fatsoenlijke onderbroek gevonden.
die huidige dingen stellen toch niets voor, hoe vaak zie je vrouwen niet hun broek uit de bilnaad trekken. En de buik puilt er zo lelijk overheen.
Bah, ik kon allang geen geschikte meer vinden dus lapte ik mijn oude broeken maar wat op. Maar wegens uitbreiding van omvang passen die niet meer, ik was al van plan ze zelf te gaan maken,
tot ik deze op marktplaats vond. Zo goed als nieuw en toch 2e hands.
Mijn hele buik past er ook goed bij in en dat fraaie kant aan de pijpen vind ik echt heel vrouwelijk.
Mijn dag kan niet meer stuk want het is net op tijd! Binnenkort heb ik een afspraakje.
Ik bedoel dat ik van plan ben binnenkort een afspraakje te gaan maken.
Ik weet zeker dat die man me nooit meer zal vergeten,
in ieder geval mijn onderbroek niet.
Fatsoenlijke onderbroek

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

24 reacties op fatsoenlijke onderbroek

  1. Jongens met dubbele onderbroek en een lange broek hangend tot op de knieen zijn nog steeds het straatbeeld.
    Meiden met laagzittende broeken en een vetertje stof als ondergoed zie ik gelukkig niet meer.

    Onderbroekenlol zie ik daarentegen steeds minder.

    Vrolijke groet,

  2. Mark zegt:

    Ik ga mijn fanatasie nu de vrije loop geven hoor……misschien heeft je afspraak ook wel een onderbroek aan waar je stil van word.

  3. fulpsvalstar zegt:

    Onderbroeken lol, -humor of -verdriet……….

  4. kittyschoenmakers zegt:

    hahahahahaha. wel lekker warm in de winter πŸ˜‰ maar ik deel je mening over de vrouwenonderbroek wel hoor. Ik draag altijd herenonderbroeken. πŸ™‚ die zitten veel lekkerder.

  5. martin zegt:

    Nooit te oud om te leren.Let op de onderbroek en geef er een compliment over. “Wat past je buik er mooi in!”

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Zinneninzuidoost,
    Meen je dat die dubbele onderbroek en afgezakte broeken nog steeds fijn zitten?
    Ik kom nog maar zo weinig buiten dat ik het niet zie.

    Maar… hoe kun je zien of iemand een veter draagt?
    Als ik kijk bij lingeriewinkels zijn het inderdaad geen veters, maar wel veel kanten ondergoed waar je dwars doorheen kijkt. Ik vraag me af hoe je dan bij een doktersonderzoek moet staan. Of als je een behandeling krijgt van een fysio of osteopaat.
    Dan lig je dar in je kanten doorzichtige ondergoedje en die broekjes bedekken niet je billen ze zijn ervoor gemaakt om de helft te tonen en als je teveel beweegt of draait kruipt die niet passende stof toch in je bilnaad, zonder dat het een veter is.
    Eerder op de sportschool zag ik in de kleedkamer wat vrouwen droegen. De meesten toch echt niet goed zittende broekjes. Alsof dat zo hoort.

    Dat er nog maar weinig onderbroekenlol is, zie ik anders.
    Een uurtje zappen op tv tussen 19 en 20 uur en je ligt dubbel van het lachen…
    of van die lachmachines.

    @ Mark,
    Ik eis van tevoren altijd dat een man een gewone witte of blauwe onderborek van de hem draagt, of elders vandaan, met gulp!
    Daar word ik niet stil van, dat vind ik mooi.
    Eens wist ik niet waar ik blijven moest van de lach.
    Die vent droeg een olifantenslurfje. Dan kan mijn dag ook niet meer stuk.
    Maar hij moest wel weg, want ik had mijn pleziertje zo al gehad.
    Of die keer dat iemand me verraste, kwam uit de badkamer, trok zijn badjas open: tadaaaa.
    Een bodystocking. Een vent in vrouwenondergoed.
    Dan droog ik ter plekke op.
    Ik vind het echt prima als iemand dat wil dragen, maar overval mij daar niet mee als het geen humor is.

    @ Fulps,
    Met jouw uitleg kan een onderbroek kan alles omvatten.

    @ Kitty,
    Een herenonderbroek? Dat is nog eens een goed idee voor een afspraakje, met een gulp erin…
    Ach, nu slaat mijn fantasie op hol.
    Maar zitten die niet te ruim in het kruis? Zit er dan niet teveel stof?
    Ik had ze eerder voor de winter, lange herenonderbroeken, lekker aan je benen, maar bovenaan paste het niet goed, veel te veel stof en dan die gulp… moest ik wel een ruime rok dragen.

    @ Martin,
    Dat lijkt me echt een fijn compliment.

  7. kuifjesimon zegt:

    Lekker hoog optrekken … leuk jurkje !!

  8. mark zegt:

    Maar appelvrouw je gaat dit jaat toch niet kamperen ??

  9. francois15 zegt:

    Je kan er een (onvergetelijk) roosje op borduren

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Kuifje,
    Volgens mij wordt het dan een bodystocking.
    Maar ik verkies een jurkje.

    @ Mark,
    Dat klopt, maar ik kan me wel verstoppen.

  11. Appelvrouw zegt:

    Francois,
    Een roosje borduren?
    Wat een werk. Kan er net zo goed een bloedvlekje in maken, gaat sneller.

  12. Aad Verbaast zegt:

    Fraaie tent. Maar je hebt nog wel wat om van mening te verschillen met Markies Dekker die het niet begrepen heeft:

  13. fulpsvalstar zegt:

    Beste Marlies Dekkers, ik ben al 68 jaar een jongetje, ik draag dus geen BHΒ΄s.
    Sorry Appeltje.

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Ik kan er bovenaan wel een paar bandjes naaien hoor.
    Maar bh’s koop ik tegenwoordig ook via marktplaats, mogen maximaal 10 euro te kosten voor een degelijke, en als ze niet passen, maak ik zel wel passend met een vullinkje.
    Marlies is vergeten te ontwikkelen, je kunt niet eindeloos blijven draaien op GAGA.
    Wie gaat er trouwens nog duur uit eten? De normale kringen niet.
    En mij maakt het echt niets uit of ze failliet gaat.
    Half Nederland gaat failliet.

    @ Fulps,
    Toch lief dat je Marlies een briefje schrijft.
    En dat mag best hier, ik zal het doorgeven als ik haar eens spreek.

  15. Een onherstelbare aanslag op mijn libido maar een goed gesprek kan altijd nog πŸ™‚

  16. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Bedankt voor de tip!
    Als ik nu ’s avonds door het enge fietspad en natuurgebied moet dan trek ik deze onderbroek aan. Mocht er dan een libidoverhoogdpersoon langs komen met lastigvalhandelingen… dan eindigt dat in een goed gesprek.

  17. luuk1945 zegt:

    ook een mooie kwaliteit zie ik, en ach iemand die met passie en zwier deze broek kan dragen is het bekijken alleszins waard.

  18. rikus zegt:

    toch vindt ik nog steeds een strakke string spannend

  19. Appelvrouw zegt:

    @ Luuk,
    Het is een prachtige onderbroek! Ik begrijp de hele commotie ook niet.
    Als ik een afspraakje heb kijkt toch niemand naar mijn onderbroek!

    @ Rikus,
    Die mag jij dan hebben πŸ™‚
    De tijd dat ik mannen bekoorde met onhandig sexy lingerie heb ik nooit gehad. Ik ben zoals ik ben, met of zonder onderbroek, en als een man opgewonden wil raken van een onderbroekje dan hangen we die gewoon boven het bed, kan hij er naar kijken.

  20. Mijn oma breide ze zelf, wollen, goed tegen blaasontsteking. Aan die van jou hangt het prijskaartje er,uit die tijd, nog aan. Ingenaaide kruisjes, dat was nog eens wat anders dan die veters van nu, waarvan de prijs niet in vergelijking is met de hoeveelheid stof en arbeidsintensiviteit, waarbij het nog wel enig verschil maakt, of je je broekje bij Marlies Dekkers koopt of bij Zeeman.

  21. EJW zegt:

    Volgens mij staat ie jou bevallig, al blijft dat natuurlijk gissen. Prettig ook zo’n ingezet kruisstukje voor de winterdag.

  22. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Onhandig wassen zo’n wollen onderbroek en het zal toch niet kriebelen?
    Tegenwoordig plakken de draagsters er kruisjes in, in plaats van naaien.
    Dat is eigelijk veel erger, dat plastic stinkspul.

    Nu ik een twitterbericht van Marlies Dekkers las (klikkend op de link van Aad) weet ik helemaal zeker wat een onzin het is!
    Ze schrijft: Zelfs mijn lingerie maakt lelijke vrouwen niet mooi… enz
    En dan wil ik eerst wel eens wie mooi is.
    Mijn ervaring met “mooie” kleren is dat ik me er juist onzeker in ga voelen.
    Kan me niet meer vrij bewegen, moet alsmaar letten op of die jurk, bh, onderbroek of vestje goed zit.
    En… ik zou me toch de hele tijd afvragen of mijn haar wel bij het slipje zou passen en mijn hoofd bij de bh.

    Vroeger, je weet wel, lang geleden, droegen vrouwen dit toch?
    En er werden kinderen geboren, liefde bedreven, het kan niet zo zijn dat de onderbroek nu zoveel invloed heeft op de lust, volgens mij. Ik wil ook niet dat dat zo is!

    @ EJW,
    Het is dat ik niet in mijn onderbroek op internet wil, anders zou ik best een foto willen laten zien. Maar gissen is ook wel prettig, als het beeld je niet aanstaat maak je het gewoon wat “bevalliger”.

    En dat ingenaaide kruisje, ik zei het net al tegen Babbelegoegje, is toch fijner dan een ingeplakte.
    Je brengt me trouwens op een idee door dit voor de winterdag prettig te noemen, maar volgens mij is deze onderbroek in de zomer erg luchtig! Met alleen een lang hempje er over.

  23. ramireziblog zegt:

    Lekker warm en je past er met z’n tweetjes in…

  24. Appelvrouw zegt:

    Ramirezi,
    Er zitten anders wel wat ventilatiegaten in.
    Ik ben niet zo romantisch ingesteld om er met zijn tweetjes in te gaan maar ik zal het toch onthouden voor… een date.

Geef een reactie

