Als je schoenen maar goed zitten!

ManB is aan het opruimen en zei dat hij twee paar schoenen wegdoet, “iets voor jouw goede doel?”
“Ja, geweldig!”
En zo zat ik vanmiddag tegen zijn schoenen aan te kijken, tot mijn voeten er in wilden.
Nou! In Afrika of Roemenië zouden ze er vast en zeker gelukkig mee zijn, dus waar ik niet.
Er zit iets teveel zool aan de sandaal, maar who cares! Ik heb weer voor een paar jaar sandalen waar mijn voeten vrijelijk in kunnen bewegen.
En die winterschoenen dan, heerlijke ecco’s, wel met dikke sokken dragen maar ik hou toch niet van blote voeten in schoenen.
Zometeen ga ik ze poetsen.

Vind je het niet prachtig staan? Vooral nu het vocht weer uit mijn enkels en voeten is (zoals te zien was op die foto met zwarte hooggehakte schoen van vriendin) zijn mijn voeten ook weer wat eleganter, vind je niet? En dan in zulke comfortabele herenschoenen!
Ik zeg altijd maar zo: als je schoenen maar goed zitten.
schoenen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Als je schoenen maar goed zitten!

  1. Ik adviseer je de winterschoen Appelvrouw, daar kan je in alle 4 seizoenen mee voor de dag komen

  2. martin zegt:

    Beter teveel dan te weinig zool.

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Ach, je vindt de sandalen niet charmant staan?
    Nu, wie weet neem ik je advies ter harte.

    @ Martin,
    Ja, want anders ben je een halve zool, en dat wil niemand.

  4. Staat goed die sandaal.
    En zo kan ook niemand iets zeggen over te lange tenen.
    Vrolijke Vakantie groet,

  5. Ik hou simpelweg niet van blote voetjes 🙂 thuis loop ik graag op blote poten maar op straat zal je van mij geen teen te zien krijgen

  6. Jokezelf zegt:

    Charmant is anders, maar daar heb ik mezelf nooit iets van aangetrokken. Lekker lopen is veel belangrijker. En ik vind ze niet eens slecht staan.

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    In schoenen, ook sandalen, heb ik altijd sokken, meestal witte.
    Vind dat klamme gevoel van schoeisel vreselijk.
    Dus ook van mij krijg je op straat geen teen te zien.

    @ Joke,
    Niet charmant? 😦

  8. Appelvrouw zegt:

    Zinnen,
    Het gaat niet om of die sandaal goed staat maar of ik goed sta 🙂

Geef een reactie

