Gymmen voor het slapen (18+)

’s Ochtends sta altijd op met een blij gevoel: een nieuwe dag, een hele nieuwe dag die me doet verrassen, of thuisblijven.
Meestal is het thuisblijven. Maar dat is ook verrassend, hoe is mijn energie, ga ik nu eindelijk alle troep eens opruimen of blijf ik spelen met de poppen om te zien wat ik er mee kan!
Kom ik toe aan kleertjes maken voor de poppen die ik wegdoe?
Iedere dag weer een verrassing in wat voor staat ik ben, en iedere dag ben ik benieuwd.
Vandaag was het zo’n dag dat er niets gebeurde.
Morgen een nieuwe kans.
Nu nog even driekwartier gymmen,
gymmen voor de nacht

en dan ga ik naar bed.
naar bed

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Gymmen voor het slapen (18+)

  1. reinejragolo zegt:

    Had je man vandaag een vrije dag genomen?

  2. Heet dat niet een warming-up voor het slapen gaan?

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Ja, hij heeft altijd vrij van mij.

    @ Artafterallart,
    Dat zou kunnen, een coolingdown is het in ieder geval niet 🙂

  4. EJW zegt:

    Je avond is in ieder geval leuk geeindigd dankzij je gymnastische standje. Een beetje man blijft daar niet nuchter onder (in dit geval boven)

  5. Tjonge ……… ga jij iedere avond zo naar bed ?

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Maar ik gym nooit waar een man bij is, om die reden die jij noemt. Zelfs ManB krijgt dan de neiging me te storen, niet eens mee te doen maar lastig vallen (benen in de lucht houden, kruiwagentje spelen en dat soort zware oefeningen)

    @ Henk,
    Nou, soms sla ik een avond over.

Geef een reactie

