Oh, laat me u kussen

Meisje tegen de kikker: oh, laat me u kussen wonderschone pr… kikker.
Kikker: Daar doe ik het niet voor.
Meisje: Wat niet?
Kikker: Veranderen in een prins natuurlijk.
Meisje: Wat wilt u dan dat ik doe?
Kikker: Denk daar maar eens diep over na.
Kikker

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

19 reacties op Oh, laat me u kussen

  1. Hij is echt heel leuk, Appelvrouw

  2. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Dankje.
    En dat alles gewoon in mijn achtertuin. Simpel he. Een klein tipje photoshop voor het echte meisjesidee, en klaar.
    Dan wordt het meteen voortbordurend op de strandrolstoel, handicap en beperkingen.
    Het doet me dan denken aan Vroems in zijn laatste maanden. Gezeten in zijn stoel met de voeten op een bankje, draaide die zo dat hij naar buiten kon kijken over de weilanden en de paarden, nam een shotje morfine tegen de pijn, stak een sigaar op, en zei: meer heeft een mens niet nodig.
    Daar hou ik me vaak aan vast (helaas vergeet ik het wel eens).

  3. broekstukken zegt:

    Gods krijgen nu ook de kikkers al kapsones?

  4. reinejragolo zegt:

    Ze moet zeker ook nog de nodige ontuchtige handelingen verrichten. Denk je er wel aan dat het een kindersprookje is.

  5. broekstukken zegt:

    Moest toch al aan Willem de Ridder denken, maar na de opmerking van Reine plaats ik even een link naar zijn youtube over sprookjes:

  6. gnossie zegt:

    Hij wil natuurlijk dat ze een paar sappige vliegen voor hem vangt.

  7. Rebelse Huisvrouw zegt:

    Haha, ben benieuwd naar het vervolg!

  8. EJW zegt:

    Ze moet hem recht aan blijven kijken en zich vooral niet omdraaien.

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Martin,
    Te erg voor woorden.
    Maar Willem de Ridder verdraag ik niet. Ooit eens een sprookje gehoord over elkaar op eten.
    Veel te gedetailleerd, daar kan ik niet tegen. Die gaat veel verder dan ik kan denken.

    @ Reine,
    Dat is het eerste waar jij aan denkt?
    Maar wel bedankt voor de tip.

    @ Gnossie,
    Gelijk heeft ie, van een kus kun je niet leven.

    @ Rebelse huisvrouw,
    ik ook!

    @ EJW,
    Oh, dat is heerlijk! Krijg er al buikpijn van, maar dan fijne.

  10. Sexueel getinte sprookjes komen niet voor in mijn duizendeneen verhalenboek.
    Ik ga eens diep nadenken over hetgeen kikker op z’n lever heeft

  11. Mark zegt:

    Vraag mij toch sterk af waar die kikker zo naar kijkt

  12. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dit is ook geen sexueel getint sprookje, integendeel, anders wilde de kikker wel gekust worden.
    Maar ik hou ook niet van kussen dus ik begrijp de kikker heel goed.
    Een paar vette vliegen zijn veel zinvoller.

    @ Mark,
    Misschien wil hij het rokje hebben.

  13. Ik dacht het maar Mark zei het al, hij kijkt wel heel verkikkerd onder haar rokje op. tenzij zij daar last van vliegen heeft, of ander kruipend ongedierte, is hij echt niet op vliegen uit.
    Leuke foto weer.

  14. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje,
    Kruipend ongedierte onder haar rokje?
    he bah!

  15. Grappig! Otto denkt mee (knars, knars).

  16. Appelvrouw zegt:

    Otto, bedankt voor het meedenken.
    Is het niet kwaak kwaak?

  17. Jokezelf zegt:

    Filosofische opmerking van die kikker. En volgens mij zijn alle sprookjes seksueel getint eerlijk gezegd (denk aan Roodkapje, Sneeuwwitje en Doornroosje – ik bedoel maar), of is dit slechts míjn dirty mind?

  18. Appelvrouw zegt:

    Joke,
    Die kikker zal ook wel niet zo dom zijn dat ie genoegen neemt met een kus, wat heb je daar nu aan.
    Dat alle sprookjes sexueel getint zijn, zal ongetwijfeld jouw dirty mind zijn 🙂
    en hoort daar niet achteraan is een joy for ever?

  19. kwaak, zekers, Appelvrouw

Geef een reactie

