Het m o e t gebeuren!

Het moet er maar eens van komen,
het kan me niets meer schelen,
het moet gebeuren,
ik verdraag het niet meer.
Nu is het afgelopen!

Vanmiddag ga ik de bloemetjes eens lekker buiten zetten!
bloemetjes buiten zetten

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Het m o e t gebeuren!

  1. fulpsvalstar zegt:

    Ga je heel erg de beest uithangen?

  2. Appelvrouw zegt:

    Nóg erger!
    En ik vertel er niets over.

  3. Jou kennende krijgen we vast nog wel te horen over je namiddagse escapades

  4. reinejragolo zegt:

    Ik zou maar op tijd naar m’n bedje gaan.
    dat is toch veel leuker dan dat gezwalk en gezwier.

  5. Mark zegt:

    Dit is wel weer een hele andere kant die we nu van jouw leren kennen

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Dat klinkt als een uitdaging.

    @ Reine,
    Ja, precies, op bed, liefst in de middag.
    Nou ja, daar ben jij nog te jong voor om dat goed te begrijpen.

    @ Mark,
    Een mens heeft vele kanten en mijn bloemtjeskant
    is enigszins getemperd, maar … vrouwen zijn onberekenbaar.
    Nouja, ik spreek vooral voor mezelf.

  7. kittyschoenmakers zegt:

    geniet ervan, zou ik zeggen 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    Kitty.
    zucht

Geef een reactie

