Regenkinderen

Regenkinderen

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Regenkinderen

  1. gnossie zegt:

    Ik zie dat de regen waar je zo naar verlangde ook Groningen heeft bereikt.

  2. Appelvrouw zegt:

    Gnossie, euh, dat was gisteravond, gelukkig de hele avond, uren achter elkaar.

  3. Ik vind het een leuke foto Appelvrouw.

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk, dankje, ik ook.
    Hier waren die twee vorig jaar ook:

  5. EJW zegt:

    Dat is toch heerlijk, met je blote kont in een plas

  6. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ja zeker! En dat mag alleen als je kind of nudist bent.
    Voor die ene keer zou ik wel nudist willen zijn, als ik een bloesje en een sjaaltje aan mag houden.

Geef een reactie

