Bauke Mollematocht, en Bike4air

Volgende week zondag, 4 augustus is het dan zo ver.
Onze eigen Bauke Mollematocht wordt gereden.
Waar? Ergens in Groningen.

Voor een tour van 25km betaal je slechts 15.50 en voor de langere afstanden 22.50 (ik kan er iets naast zitten)
hiervan gaat maar liefst 3 euro naar bike4air.
Verder krijg je eten en drinken, en een verzorgingspakketje mee. Dan denk ik aan een handdoek, ontsmetmiddel en pleister. Maar nee hoor, het is een AA-drink!
En zoek je een overnachting dan is er slechts 1 hotel in Westerbroek.
Kilometers ver van de start volgens mij, als die in Zuidhorn is, de woonplaats van Mollema. Maar ik heb niet kunnen vinden waar de start is.
Als je opschiet krijg je een pet met grote letters Shimano op de klep en voorop de mollematocht.
Je kunt ook een video online bekijken na afloop, en die kun je gratis delen met je vrienden op facebook en twitter. Dat je het maar weet, helemaal gratis.
Voor 3,99 heb je hem zelfs in hd kwaliteit en kun je hem downloaden, en natuurlijk weer delen met je vrienden op fb en twtr.
Kortom, het is maar een prikkie, die 15.50

Alleen jammer dat de commercie er vanaf druipt!
Er gaat maar bar weinig naar bike4air, als je het mij vraagt.
Ik stort daar liever rechtstreeks 5 euro voor, en rij mijn eigen tochtje waar ik dan wel geen vies AA drankje meekrijg en niet op video word vastgelegd, maar ik ben wel lekker vrij om off the road te rijden.
En ik vraag ManB wel of hij de foto’s wil maken.
ManB-foto
Ga je mee? 5 euro slechts, zelf gratis te storten op bike4air.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Bauke Mollematocht, en Bike4air

  1. knutselsmurf zegt:

    AA-drink kun je ook zelf maken. Beetje Roosvicee, een lepel zout en een liter water.

  2. Blewbird zegt:

    Prachtige foto ook, vervreemdend!

  3. Ik ben eventjes een beetje goededoelenmoe 😦
    Leuke foto, waar is de behuizing gebleven ?

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Knutselsmurf,
    Klinkt echt vies.
    Ik drink alleen warm water, en héél soms een kopje groene blaadjes thee (dus niet dat gruis uit een zakje) de rest is overbodig.

    @ Blewbird,
    Het ontstond maar zo toen hij er mee aan het knutselen was.
    ManB is best fotogeniek achter de camera 🙂

    @ Henk,
    Ik geef zelf nooit aan goede doelen want ik weet niet wat goed is. Als de ene geeft doe je de andere tekort.
    Er zijn er zoveel en met een beetje pech gaan de directeuren er van een zeiljacht kopen.

    Mijn eerste broekzakcamera, laten vallen toen de lens open stond.
    ManB ziet dan zijn kans schoon, alles op een dienblad en losschroeven die boel.
    Vaak kan hij nog wel wat repareren, maar hier viel helaas niets meer aan te doen.
    Maar leuk speelgoed zo.

  5. Het had geweldig leuk geweest als hiermee nog foto’s kon schieten maar het zij zo 😦

  6. goodknight zegt:

    …als ik al 25km ga fietsen,
    ga ik er zeker al zelf niets voor betalen…

  7. EJW zegt:

    Ik heb het niet zo op dat georganiseerde gedoe. Fietsen doe ik het liefst in m’n eentje

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    vind ik ook, en ManB was ook teleurgesteld.

    @ Goodknight,
    Dat is goed.

    @ EJW,
    Ik zie de lol er ook niet van in om achter elkaars achterwiel te fietsen en niets v de omgeving te zien.
    Met opzet heb ik ook links vermeden.
    Maar omdat je het liefst in je eentje fiets ga je dus niet mee 😦
    Snif, ik moet ook altijd alles alleen doen!

  9. Pingback: Tabé, ik ga fietsen! | Appelvrouw

  10. Ja, zulke goeie acties rijzen de pan uit. Geef het een bekende actuele naam en KASSA!!!

Geef een reactie

