Ik verdor

Nog even en ik verdor!
De regen die in het zuiden bezig is, is straks allemaal op en krijg ik weer niets.
Wil iemand me even besproeien met de tuinslang?
verdord

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Ik verdor

  1. Mark zegt:

    Ja,het is ongelijk verdeeld in de wereld dat zie zie nu maar weer maar gewoon blijven liggen en niet bewegen er komt hulp aan.Ik heb zojuist de brandweer voor je gebeld.

  2. reinejragolo zegt:

    Pas je wel op voor tekebeten in je hals?

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Mark,
    Je overdrijft weer eens. Ik wil graag subtiel benaderd worden, en niet meteen met een dikke waterslang!

    @ Reine,
    Nu was ik nog bezig met de vulling van gisteren las bij teken iets anders.

    Ik zal de hele tijd om me heen kijken of er al teken aankomen. Maar ik heb een kol om mijn nek, hopelijk komen ze daar niet doorheen.

  4. francois15 zegt:

    Als je zo blijft liggen dan verzuip je straks nog als de regen komt (ik heb ze allemaal doorgestuurd die buien)

  5. Nauwelijks onweer hier in het zuiden maar in het noorden heeft het behoorlijk gespookt begreep ik. Noodweder… code oranje… Hm…

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Francois,
    Was dat alles?
    Waar heb je de rest gelaten Francois!

    @ Beelspreker,
    Hier ook de moeite niet. in een kwartiertje 2 ferme buitjes, maar niet genoeg om de planten nat te krijgen. Daarna rustig aan wat motregen. Meer niet. Echt niet om over te schrijven.

  7. ‘Code Oranje en Geel’ was het toch? Ik heb er niets van gemerkt!!! Het werd zonet opeens heel donker, ging hard waaien, er vielen zes druppels en toen was het voorbij. Jammer, want de tuin had het wel even kunnen gebruiken. Nou moet ik toch met die tuinslang in de weer…!

  8. De plantjes hier zijn nu wel weer even tevreden…

  9. francois15 zegt:

    Bij ons op de plantjes gegooid Appelvrouw. Het heeft hier een uur vrij flink geregend inclusief Donarslagen. Eentje (een flitsklap) heel dicht bij met een lawaai om hele volksstammen tegelijk weer chodtsdienstig te maken (de goedgelovigen zeg maar). Geen malheur aan het gehoor opgelopen maar de blafratten van de achterburen hoor ik niet meer, óf ik ben doof óf zij zijn dood (ik hoop ’t laatste)

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Rebelse huisvrouw,
    Hier is het oranje bruin (verdorring).
    Wees maar dankbaar dat je nog een tuinslang hebt 🙂

    @ Babbelegoegje,
    Ik zal de tuinslang toch moeten pakken om de potplanten van de buren water te geven.
    Zij boffen! Al dat water komt uit mijn leiding want ze hebben geen buitenkraan, en ze zijn op vakantie naar een warm land en dan bedoel ik niet Nederland. Een terras vol potplanten en zefls bomen hebben ze.
    Snif. Ik heb ook een paar struiken in pot (hier in de grond gaat alles dood omdat het zwaar vergiftigd is, of gwoon vette klei, dat weet ik niet) en alles bij elkaar ben ik dan een uur! aan het spuiten.

    Francois,
    je wordt bedankt.
    STaan jullie plantjes dan no rechtop na al die donarslagen en zijn regenstraal?
    Dat van die blafratten help ik je mee hopen (sorry babbelegoegje maar misschien weet je nog niet hoe die blafdingen je leven kunnen verzuren).

  11. Excuses niet geaccepteerd. Daar is geen excuus voor. Je zou hoogstens die baasjes de dood kunnen toewensen, zij zijn daar verantwoordelijk voor. Maar of dat helpt….

  12. EJW zegt:

    Je ligt er wel mooi bij. Wat mij betreft mag het nog wel even droogblijven

  13. Ook ik heb geen moeite met de droogte 🙂

  14. Appelvrouw zegt:

    @ Babbelegoegje,
    Jij bent zeker een Fries, die zijn altijd rechtdoorzee.
    Nee als je de baasjes doodwenst of maakt, heb je die blafbeesten nog steeds.
    Sinds ik tussen de honden woon kan ik geen dierenliefde meer opbrengen.
    het barst er van, en er komen er steeds meer.
    Dieren individueel zijn vast en zeker heel leuk maar dan wel met een baas, en niet met iemand die zijn hond keesje of gerda noemt en er een jas omheen doet en strikjes.
    De dieren kunnen er niets aan doen, maar ja, mijn liefde vergaat echt als ik de deur uitga en met een boog om de bulten stront heen moet lopen, of de hele tijd blaf blaf blaf aan moet horen.
    Aan de eigenaren heb ik een nog grotere hekel dan aan de honden.
    Dierenliefde is iets anders dan een hond nemen. Veel mensen nemen volgens mij een hond omdat ze niet met mensen om kunnen gaan…
    of omdat ze wel willen knuffelen maar niet meer met hun man.
    Ik weet het eigelijk niet hoor.
    Ja, vertel me eindelijk eens waarom mensen een hond nemen, liefst een puppie, ik snap er niets van.
    Als ik ooit echt alleen kom te staan dan neem ik ook een hond, omdat ik bang ben alleen, en nooit meer een man wil.
    Is dat wel een goede reden?
    (och nee, het kan niet, ik ben allergisch voor huisdieren haren)

    @ EJW,
    Ik wil er wel iets op zeggen
    maar ik weet niet wat.
    Dus blijf ik maar liggen, het is hier nog steeds droog, dat beetje regen van vanmiddag mag geen nam hebben.

    @ Henk,
    Met de droogte heb ik het ook niet.

  15. kittyschoenmakers zegt:

    Is een emmer water in 1 keer ook goed, want ik heb geen tuinslang ;)?

  16. Appelvrouw zegt:

    Kitty, oh… nee!

  17. cornutus zegt:

    Zeg maar ho!

  18. Appelvrouw zegt:

    Cornutus, als je even de tijd hebt, het kan wel even duren.

Geef een reactie

