Iets over opvulling

Sinds een jaar krijg ik er opmerkingen over, gek word ik er van.
Mannen zijn het ergst, die kunnen hun ogen er niet meer vanaf houden, zelfs de keurigste meneren worden er naar toe getrokken alsof ik ze daarmee aankijk.
Erger zijn diegenen die hun handen dan niet thuis kunnen houden en ze in een flits even moet aanraken alsof het wereld wonderen zijn! En dan zeggen alsof ik er om vraag: “Heb je d’r zoveel zin in?”
De pest krijg ik er over in! Ik moest er al nooit iets van hebben dat tepelgefriemel, bah.
Vrouwen weten dat je het ook kunt krijgen als je het koud krijgt, maar kennelijk niet van de pijn. Ik krijg het echter ook van de zenuwen, en weet ik veel waarvan allemaal nog meer, doorgaans ben ik me niet bewust van die stijve bultjes.
Waren ze vroeger niet zichtbaar? Ik weet het echt niet.
Zijn stijve tepels misschien overgangsverschijnselen?

Alles was nog dragelijk, tot ik op het feestje van vriendin door wel 10 mensen ben geknuffeld toen ik wegging, om de beurt hoor, niet allemaal tegelijk. En toen zei vriendin luid zodat iedereen het maar kon horen en zien: heb je het koud.
Toen was het genoeg!
Er moet iets aan gedaan worden.
Dus ik zocht naarstig naar een oplossing en vond die al snel.
Een met schuim gevulde bh!
Nu snap ik waarom vrouwen voorgevormde bh’s dragen, het lijken dan barbieborsten!
Alle mooie vrouwelijkheid is weggedrukt.
Dát wil ik ook!
Een vriendin liet haar borsten verkleinen omdat ze niet als tiet gezien wilde worden. Nu snap ik dat pas. Al zou ik nooit zover gaan in me te laten snijden om die reden. Een opgevulde bh (nóg meer volume!) is een prima alternatief, ik weet zeker dat niemand dan meer kijkt.
Dus ik naar de winkel om een goedkope bh te kopen, de borststukken er afgeknipt en mijn eigen, op marktplaats gekochte, bh daarmee opgevuld.
Zo, vanaf nu zijn mijn tepels voor altijd verborgen en breng ik niemand meer in verleiding.
Waarom heeft niemand me dat ooit eerder verteld!

Kijk, zo deed ik dat dus.
opgevulde bh1
Wat een joekel wordt die bh dan! Ik weet nog niet of ik die andere kant ook opvul of eerst maar even test hoe dit voelt en hoe de reacties zijn.
opgevuldebh2

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Iets over opvulling

  1. Aad Verbaast zegt:

    Nu krijg je: “hij heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de tepel hangt”.
    Zo is er altijd wat natuurlijk.

  2. reinejragolo zegt:

    Het is beter om alles met katoenen doeken weg te binden.
    Te veel aandacht is helemaal niet goed voor je.

  3. mark zegt:

    Je bent nooit te oud om te leren toch,maar het vult mooi op dat is waar

  4. EJW zegt:

    Met een bijpassend broekje heb je een mooi setje

  5. GiVanrO zegt:

    Tepels verstoppen zou als doodzonde moeten aangerekend worden. Wat is er nu mooier dan zo’n priemend accent? Klein, groot, zacht of hard, laat ze toch gewoon hun gang gaan, Appelvrouw.

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Het wordt steeds gekker!

    @ Reine,
    hm, ik heb net 10 meter jute gekocht.
    Dat is zeker niet geschikt?
    Teveel aandacht is voor niemand goed.

    @ Mark,
    Vroeger vulden de meisjes hun bh ook op zodat het leek of ze wat hadden.

    @ EJW,
    Ik ben niet zo van setjes. Misschien leuk als je een partner of minnaar hebt om voor te paraderen maar ik doe dat voor niemand.

    @ GiVanrO,
    Ai. Nu dit weer.
    Ik vind het zelf ook mooi als ik bij vrouwen iets meer leven zie dan een gladde bovenkant. Maar je ziet het maar zelden.
    Zolang mijn tepels zelf hun gang gaan is er niets aan de hand,
    maar zodra anderen zich er mee gaan bemoeien is het mis.
    Is mijn compromis dan niet geweldig? een bhkant voeren en de ander vrij laten? Iedereen nét niet tevreden, want dat zijn compromissen, volgens mij.

  7. Nanda zegt:

    Ik vind het mooi. Ik heb daar ook altijd last van en heb sinds kort ook zo’n bh met vulling. Geen omkijken meer naar, naar die tepels van mij haha

  8. ik ben dol op lange tepels, heb ze zelf soms ook en kan er maar niet vanaf blijven.
    Waar is die paradijselijke onbevangenheid van voor de zondeval gebleven 😦

  9. Appelvrouw zegt:

    @ Nanda,
    Ik vind het nogal “benauwd” zitten met dat schuim er tussen.
    Misschien lekker warm voor in de winter.
    Op een foto van 11 jaar geleden zijn ze ook te zien, dus het is toch niet iets recentelijks. Maar kennelijk zijn de mannen vrijer geworden…
    (of ik toegankelijker? Dat weet niemand)

    @ Henk,
    Lekker makkelijk met gewichtjes als je toch aan het trainen bent…
    Ik heb het zelf niet zo op dat tepelgefriemel, heb niet voor niets volle borsten!

    Tijden veranderen, en dat is niet altijd in ons voordeel 😦

Geef een reactie

