Voor een prikkie!

Mijn nieuwste aanwinsten.
(even een snel kiekje voor het idee want ik heb geen tijd voor een betere plaatje)

Nistelrooy & Dusty's
Van Nistelrooy voor 2 euro, en 2,50 voor de gehavende Dusty’s.
Dusty heeft lekkere dikke benen, die lijdt niet aan anorexia gelukkig.
Gehavend past mij het beste voor de revalidatie kliniek voor barbies.
Ik ben nog op zoek naar twee (of meer) houten barbie/ en Ken rolstoelen, krukken en een onderzoektafel mét beenbeugels.
Alles zelfgemaakt, maar ja, ik vraag natuurlijk weer teveel.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

20 reacties op Voor een prikkie!

  1. Appelvrouw zegt:

    En wat zie ik nu?
    De borsten van Dusty blijven keurig rechtop staan als ze ligt.
    Hoe kan dat nou, die van mij verdwijnen onder mijn oksels.

  2. Panta Rhei zegt:

    Ben je aan het tegelen?

  3. Ja, nu je het zegt, heel bizar. Zullen dan wel neppers zijn. (Die van Dusty)

  4. De mijne verdwijnen alleen onder de oksels als ik ze aanspan 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Phanta Rhei,
    Nee, zo is het al maanden, vond ik wel origineel. En je kunt van alles aan die haakjes ophangen. Schilderijtjes of pollepels bijvoorbeeld. Niet dat ik dat doe, maar het kan.
    En wie heeft er zo’n fraaie wand!

    @ Beeldspreker,
    Ze voelen anders wel heel degelijk, en er staat ook een merk in, maar ja, dat kan ik zonder vergrootglas niet lezen. En laat ik nu geen vergrootglas hebben, alleen een leesbril van 1,25 en dat is niet genoeg.
    Ze zijn erg beschadigd hoor, hier en daar brandwonden en die zwarte plekken en een hand die mist en een lijfje wat alsmaar de verkeerde kant op wil draaien vanwege een draaimechanisme.
    Ik vind het geweldig, ook als ze nep zijn, waarom veel betalen voor een merkje.

    @ Henk,
    Ai. Ik kan me er al iets bij voorstellen sinds ik je sportfoto’s van jaren geleden zag.

  6. EJW zegt:

    Die halfnaakte barbie is zeer lang, Valt me mee dat Ken haar zo makkelijk kan tillen. Aan die attributen zoals die onderzoektafel met steigbeugel kan ik je niet helpen. Ik ga graag op onder zoek uit maar dan iets subtieler

  7. Dat heb je met Barbies met een merkje, die borsten zakken niet. :mrgreen:

  8. Ik zeg altijd tegen mijn man, vrouwen waarvan de borsten op mijn leeftijd nog niet hangen, die hebben geen borsten……

  9. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    De lengte van die draag barbie is denk ik vertekening van de foto.
    Broekzakcamera he…
    Ken, ofwel Nistelrooy is nu eenmaal een sterke man! En zo lenig!
    Ik denk dat hij de gewone barbie wel kan tillen zonder voorover te vallen, maar deze is nogal zwaar, dat komt door die dikke benen he.
    Ik vroeg ook geen onderzoektafel en steigerbeugels voor mezelf 🙂
    Maar een onderzoek op de onderzoektafel kan anders best héél subtiel, en ik weet waarover ik praat.

    @ Babbelegoegje,
    Ik weet ook niet waarom je in de moderatie komt, gebeurt wel vaker bij anderen Soms ook bij mezelf, terwijl ik vanaf dezelfde laptop internet.

    Nu snap ik waarom vrouwen vroeger (en nog?) jaloers waren op barbies!
    Alleen gaan ze er tegenwoordig dan voor naar de chirurg die ze rechtop zet.
    Of het aangename gevoel dan nog overal aanwezig is zou ik niet weten. Ik ga in ieder geval liever voor gevoel dan voor uiterlijke “schoonheid”.

    @ Karin,
    Kleine of heel weinig borsten zijn ook heel mooi! Ik vind ze altijd vertederend.
    De mijne hingen trouwens al zo ver onder mijn armen toen ik 19 was, daar heb ik nog een foto van.
    Maar gelukkig is die niet digitaal.

  10. reinejragolo zegt:

    Sommige oude foto’s zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit, Ook wanneer ze zijn ingescand.

  11. Je ziet heel veel oudere vrouwen die de borsten heel laag, ergens vlak boven de middel, hebben. Erica Terpstra bijv.heeft dat ook. Het hoeft niet, hoor. Het geheim is een goeie BH, niet eentje van de Hema of Scapino.

  12. Ja, nu lukt het weer wel, Appelvrouwtje..:)

  13. Appelvrouw zegt:

    Babbelegoegje,
    Ja mens, een goede bh, daar heb ik ook leuke ervaringen mee in de lingeriezaak, daar helpen ze je borsten er nog handmatig bij in te stoppen. Tenminste in de tijd dat ik in de rolstoel zat, net of ik dat ook niet zelf kon. En ze zijn ook nog eens heel duur. Maar gaan daarintegen dan weer wel veel langer mee dan die tientjesbh’s.
    Maar de mijne hingen dus al vanaf dat ze gingen groeien (borsten dus, niet bh’s), en dat deden ze van mijn 16e ineens heel snel!
    Hier ben ik 18 geloof ik.
    (sorry voor de kleren, dat was niet mijn gewone outfit, maar ik kreeg voor het eerst na mijn vertrek van de boerderij bezoek van mijn altijd al mode bewuste zus, en vroeg een vriendin mee te gaan kleren kopen, ik ben daar nooit mee bezig geweest hoor, geen verstand van wat leuk is en het interesseert me niet om modieus te zijn, ik wil alleen maar lekker zittende kleren. Ik zie wel dat dit niet mijn smaak is, wat een onvrije kleren! Daar ga je niet me de wip op)

    En mijn zus droeg dus een betere bh, dat hadden ze haar in de winkel verteld toen ze haar trouwjurk kocht. Erg he, ze trouwde al op haar 18e omdat ze uit huis wilde.
    Maar goed, ze had er in ieder geval een degelijke bh aan overgehouden.

  14. Appelvrouw zegt:

    Reine, je was even op de achtergrond geraakt.
    Ja, dat is waar. Maar ik heb geen scanner, en om het nu aan ManB te vragen… nee.Er zijn grenzen.

  15. Aad Verbaast zegt:

    Zo’n barbie kun je niet laten liggen natuurlijk. 🙄

  16. reinejragolo zegt:

    Tja ik zie nu dat moeder natuur je toen dus ook nu niet vergeten is. Wees er dankbaar voor.
    Een barbiebeeld is wat mij betreft nu eenmaal niet realistisch. Maar feit blijft dat menigeen zich zal kwellen als ware ze hofdame van Catherina de Medici.
    Cést la Vie..

  17. kittyschoenmakers zegt:

    ik kan zien dat je geen tijd hebt. De tegels moeten nodig gevoegd 🙂

  18. Appelvrouw zegt:

    @ Aad,
    Inderdaad, die laat je dragen.

    @ Reine,
    Het is niet altijd handig hoor, zoals met sporten en vriendschappelijk knuffelen, dan kom je wel eens wat dichtbij.

    Mij maakt het trouwens weinig uit, als ik kleintjes had en het gevoel was net zo lekker als bij wat ik nu heb, dan doet het er weinig toe. Je hebt wat je hebt.

    @ Kitty,
    Ik hoef niet te voegen, dat kan ik niet eens.
    Ziet het er dan niet mooi uit zo?

  19. kittyschoenmakers zegt:

    je kan alles. gewoon doen. het wordt vuil als het niet geveogd wordt.

  20. Appelvrouw zegt:

    Kitty maar het wordt ook vuil als het wel gevoegd wordt 🙂

Geef een reactie

