Lekker luieren

Echt zo’n dag om lekker niets te doen, alleen maar luieren.

lekker luieren

Ook hier nog een keer wat verkoeling op herhaling

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Lekker luieren

  1. kittyschoenmakers zegt:

    we wachten op de regen!

  2. Appelvrouw zegt:

    Kitty, is sneeuw niet goed genoeg?

  3. Panta Rhei zegt:

    Prachtig!

  4. Ik krijgt het er koud van!

  5. Een winters plaatje op een tropische dag gaat er bij mij wel in.

  6. EJW zegt:

    Waar ben je helemaal naar toe geweest vandaag? Hier vielen de mussen dood uit de boom. Daar misschien ook maar dan van de kou.

  7. Mark zegt:

    Pas maar op straks heb je blaasontsteking

  8. Appelvrouw zegt:

    @ Janny,
    Dankje

    @ Beeldspreker,
    Ach, het koude dompelbad van de sauna is erger.

    @ Henk,
    Bij mij ook.

    @ EJW,
    Groningen is nooit zo warm, daarom woon ik hier ook.

    @ Mark,
    Ik heb mijn broek aan gehouden.

  9. Appelvrouw zegt:

    Kitty,
    volhouden, vroeg of laat wacht je weer op de zon.

  10. Haha! Even wat frisse koele lucht, vooral ’s avonds is dat lekker ja want die slaapkamer is behoorlijk warm momenteel!

  11. Appelvrouw zegt:

    Rebelse huisvrouw, gewoon niet naar de slaapkamer gaan!

  12. reinejragolo zegt:

    Helaas kan er niemand meer bij liggen.

  13. Appelvrouw zegt:

    Reine,

    nah, ik lig altijd alleen hoor, veel fijner.

  14. kittyschoenmakers zegt:

    sneeuw is ook goed; als het maar nat is. vandaag gelukkig flink wat gevallen 🙂

Geef een reactie

